Gå til innhold

Klassikere til Gamecube


espen999

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, finnes ikke noe slikt til Gamecube, så vidt jeg vet. Men mange av NES og SNES-spillene er jo blitt utgitt på Gameboy Advance, bl.a Zelda. A Link to the Past og Zelda-spillene til NES (i hvert fall det første), og alle Super Mario Bros. samt Super Mario World og Yoshi's Island fra SNES'en. Men om du har planer om å plukke om Nintendo's neste konsoll, Wii, som kommer ut til høsten, så kan man laste ned alle spillene til Nintendo til NES, SNES og N64. Du kan også laste ned alle spillene til Sega fra Mega Drive og (er usikker her) Saturn.

Lenke til kommentar

Zelda Collectors Edition inneholder Zelda 1, Zelda 2, Ocarina of Time og Majora's Mask. Kan være vrien å finne da den ble solgt som en bundle.

 

Derimot spiller jeg selv klassikere hos GBA på min DS. Har spilt Zelda A link to the Past, Metroid Zero Mission (remake av nr. 1), Metroid Fusion, Zelda The Minish Cap (nytt da men..), Castlevania Aria of Sorrow.

 

Dom deusex nevner, Wii vil kunne spille alle Nintendo-titler fra NES til i dag (uten de som er utviklet av Rare hvor de eier rettighetene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...