Gå til innhold

Grafikkdrivere til min Go6600?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kjøpte i våres en Tundra 1032X med ovennevnte skjermkort. Jeg har installert Battlefield 2 på denne maskinen, men fikk problemer med at grafikkdriverne var utdatert (Mørke områder osv som kommer opp under spilling). Da jeg skulle oppdatere driverne fikk jeg bare beskjed om at den var "inkompatibel med hardwaren min".

 

Er det noen spesielle drivere eller et spesielt sted jeg må laste ned drivere til mobile skjermkort? Jeg kunne nemlig ikke finne noe slikt på nvidias hjemmeside..

Jeg skulle gjerne hatt litt info om dette i dag, siden jeg skal ha et minilan i kveld :)

 

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ikke de funker ville jeg prøvd Her

Du må laste ned en vanlig desktop versjon av drivern og modifisere inf fila.... grunnen til at du ikke finner drivere hos nvidia er at det ikke lager driver til GO chipene sine det er opp til levrandøren av pcen og lage disse, men laptopvideo2go hviser hvordan du kan modifisere dem til og funke...

Endret av Computerwolf
Lenke til kommentar

Dette endte kun med bluescreen :dontgetit:

Nå går laptopen i en endeløs sirkel, jeg starter opp og lar den gå til skrivebordet før skjermen blir blå i et halvt sekund med utydelig skrift på. Deretter rebooter maskinen av seg selv.

 

Jeg har vært inne i BIOS men finner ikke ut av hvos skjermkortdriverfilene ligger :no:

 

Hva i all verden skal jeg gjøre nå?

 

Takk for hjelp!

Endret av Chriskart14
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...