Gå til innhold

Komplett hjemmekinorom - Noen forslag?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Hjemme er vi i ferd med å lage et dedikert hjemmekinorom med projektor, og foreløpig har jeg plukket ut følgende utstyrspakke:

 

- Sanyo PLV-Z4 projektor

- JBL 5.1 E100, E30, E35, E250

- Harman/Kardon AVR335

 

I tillegg vurderer jeg Glava lydisolasjon eller Rockwell til å lydisolere taket. Er det noen som har noen gode forslag til endringer (billigere enheter som gjør samme nytten evt. - eller tester) eller tillegg i denne pakka? Rommet er på ca 4,5m x 2,7m, og man ønsker en relativt kraftig med god lyd.

 

Tar imot alle tips med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først tre små linker som kanskje kan være til hjelp:

 

Projectorcentral - Projector Calculator Pro

Avforum - Guide til konstruksjon av AV-rom

AVforum - Guide: Optimalisering av projektoren og rommet

 

 

Jeg vil forresten anbefale deg å se litt nærmere på Hitachi PJ-TX200. Har bestilt denne etter utrolig mye lovord på diverse fora og i tester. Prisen er ca det samme som Z4. På AVshop kan du kjøpe den i pakke sammen med lerret, eller du kan lage ditt eget lerret ved hjelp av denne guiden:

 

AVforum - DIY Lerret

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...