Gå til innhold

Samsung E900 test?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner også en fyldig test av denne mobilen. Du kan jo lese et par "erfaringer" i prisguiden imens.

 

Er selv på utkikk etter en ny komplett-telefon. Og da jeg fram til i dag har hatt mye SE og Nokia, har jeg lyst å prøve et nytt merke. Tror ikke en enda en ny SE eller Nokia vil gi meg den gode "jippi-ny-mobil-følelsen"

Lenke til kommentar
Savner også en fyldig test av denne mobilen. Du kan jo lese et par "erfaringer" i prisguiden imens.

 

Er selv på utkikk etter en ny komplett-telefon. Og da jeg fram til i dag har hatt mye SE og Nokia, har jeg lyst å prøve et nytt merke. Tror ikke en enda en ny SE eller Nokia vil gi meg den gode "jippi-ny-mobil-følelsen"

6639151[/snapback]

 

 

Har også hatt bøttevis med Nokia og SE, men det er alltid et eller annet tull med de. Sist hadde jeg 6280, og den holdt i 10 dager før den døde. Hevet kjøpet og har nå en bedriten Z530i, som jeg egentlig vil hive på havet. Kjenner mange som har en samsung tlf, og de har aldri hatt noe krøll med den. Har hørt det ikke går an å ha vibrering og ringelyd samtidig, men er det egentlig noe big deal?

Lenke til kommentar

Har man holdt seg til Nokia og SE telefoner er det kjekt å skifte beite iblandt.

 

Jeg gikk fra Nokia telefoner til Samsung SGH-E730, og er fornøyd med mobilen. Men nå er jeg blitt lei den så er på jakt etter ny ;) (jeg blir fort lei mobiler).

 

Min telefon vibrerer og ringer samtidig iallefall.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...