Gå til innhold

Annen tegn settning enn: «»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg laget meg et passord som lød slik: «knuprefis»

 

Jeg skulle da logge inn med det passordet, men det funket ikke. hva skal jeg gjøre?

6636467[/snapback]

Prøv med først små bokstaver, så store, så med en stor og så resten små deretter en liten og resten store..

 

Fungerer ikke det så kan du jo bare legge inn windows på nytt.. lykke til.

Lenke til kommentar
Dere missforstår tror jeg. Det er et shockwaved spill jeg har mistet passord..

6636655[/snapback]

LOL.. Les her

6636680[/snapback]

LOL, skal jeg google passordet mitt?

6636694[/snapback]

Nei, men du kan godt google etter svar på dumme spørsmål.. Vi kan da vitterlig ikke gjøre noe med at du driter deg når du skriver inn passordet ditt.

Lenke til kommentar
Dere missforstår tror jeg. Det er et shockwaved spill jeg har mistet passord..

6636655[/snapback]

LOL.. Les her

6636680[/snapback]

LOL, skal jeg google passordet mitt?

6636694[/snapback]

Nei, men du kan godt google etter svar på dumme spørsmål.. Vi kan da vitterlig ikke gjøre noe med at du driter deg når du skriver inn passordet ditt.

6636732[/snapback]

Du kan kanskje ikke, men det finnes litt mer erfarene enn deg her på forumet som kanskje tar seg tid til å prøve å hjelpe meg. Du har ingen ting på denne tråden å gjøre om du bare skal latterliggjøre folk. SKal du skrive noe, så skriv noe som er til hjelp..

Lenke til kommentar

Det eneste jeg kan tenke meg, er at du rett og slett må prøve å erstatte "«" og "»" med andre tegn - altså prøve og feile til krampa tar deg.

 

Mye mulig at spillet ikke "godtok" tegnene du brukte, og dermed ble passordet ubrukelig. Hvis ikke spillprodusenten kunne hjelpe deg, så tviler jeg på at du får hjelp verken her eller på google.

 

Det er jo bare et spill, men lykke til på passordjakten :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+34151345
Hei

Jeg laget meg et passord som lød slik: «knuprefis»

 

Jeg skulle da logge inn med det passordet, men det funket ikke. hva skal jeg gjøre?

6636467[/snapback]

Hei

Du kan prøve å bruke Spørsmålstegn i steden for de « tegnene dine.

Altså ?knuprefis? i steden for ditt «knuprefis» Spørsmålstegn er kjent som erstatter for et enkelt spesialtegn. Verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...