Gå til innhold

Nedlastingsprogrammer uten spam?


xHEROx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LimeWire er bra, og helt uten spyware

6637299[/snapback]

 

Det trodde jeg og, helt til de infiserte pcen min med den såkalte "SpySheriff" antispyware programmet som ingen klarer å avinstallere =) Og som lager praktiske snarveier på skrivebordet ditt hvert 5 minutt til porrsider =)

 

YEAH! GO SPYSHERIFF!

6638794[/snapback]

 

LimeWire i seg selv infiserer ikke PCen med noe "SpySheriff", ikke med noe annet snusk heller. En installasjon av LimeWire er i utgangspunktet fri for alt sånt svineri. Det er jo ikke programmet sin skyld at du ikke sjekker filene som blir lastet ned skikkelig...

Lenke til kommentar

Har lasta ned en rekke programmer nå, men sitter igjen med samme problemet, får ikke koblet opp til noen "hoster" på noen av de.

 

Har en NVIDA brannmur som jeg har skrudd av og på osv, men uten hell. Noen andre forslag? Har funka før jeg reinstallerte windows. Sikkert bare noe veldig elementært, men jeg skjønner ikke kvekket uansett.

Lenke til kommentar

Bruker programet Azureus som er for torrent filer, finner nøyaktig ka eg vill ha og veldig grei hastigeheit, ha brukt det i 2 år har ikkje hatt noke problem med spyware eller virus eller spam ennda :w00t:

Kansje litt innvikla og bruke men passer får meg.

 

Har brukt dc++, Limewire, Kazaa, Bearshare osv. men lika Azureus best :thumbup:

Endret av Neddo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...