Gå til innhold

Student laptop, Dell XPS 1210?


Anbefalte innlegg

Hei!

Er på utkikk etter student laptop til skolen begynner igjen! Har tittet litt på Dell's XPS m1210. Denne så meget interessant ut, men så har jeg lest litt rundt på forumet her og sett på forskjellige merker, men burde jeg kjøpe meg en XPS fra Dell? Har hørt at det kommer en ny prosessor til XPS, noen som vet når denne kommer, og bør jeg vente på den eller skal jeg kline til og bestille en XPS fra Dell? :dribble:

Kravene mine er ikke så veldig store, den skal kunne dra noen spill, men skal for det meste brukes til skolearbeid. Jeg vil også at den skal være ganske kjapp og ha god batteritid.

 

Takker for alle svar :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestilt en M1210 selv, skulle dukke opp om noen dager. Tror nok den oppfyller kravene dine. Merk at man betaler ekstra for å få 12"-format på maskinen, det fins flere 14" med dedikert skjermkort og forholdsvis god innmat til en del tusen mindre (Hint: Asus/LG). Men tror ikke du blir skuffet hvis du velger XPS-en, jeg gleder med iallefall til min kommer :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter selv med en XPS m1210 i hendene... Hva skal jeg si? Den er leken. Glimrende PC som får plass overalt, selv om den er i det tyngste laget. Jeg har ikke fulgt så godt med, men hvis det er snakk om at det kommer Core 2 Duo på maskinen, ville jeg kanskje ventet til da med å bestille den. Les forsåvidt min minitest her.

 

Vil føye til at batterilevetiden anses i mine øyne for å være rimelig god, uten at jeg har testet det med noe program. Husk å skru ned lysstyrken på skjermen hvis du vil ha lang batterilevetid!

 

Bare still flere spørsmål om den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...