Gå til innhold

Asus og Gigabyte samarbeider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor asus vil gjøre dette. Trodde asus klarte seg helt fint selv, og hadde en markedsposisjon som få andre har. I tillegg hadde jeg heller håpet at asus var de med 51% andel, mye på grunn av min forkjærlighet for asus, men også på grunn av markedsposisjonen dems i forhold til spesielt hovedkort.

 

Andres tanker om dette?

Lenke til kommentar

Ja, så lenge det ikke blir forrandringer til det værre. Asus har vært favoritt merket mitt nå i mange år. Og det er liten tvil om at de lager noen av de aller beste hovedkortene der ute. Så jeg håper de klarer å slå sammen alle de kloke hodene og at de ikke ender opp med for mange kokker og masse søl. ;)

Lenke til kommentar

jøss.. :ermm:

 

Jeg har i motsetning til dere andre alltid vært fan av Gigabyte.. har brukt mange av toppmodellene og alltid vært fornøyd. Blir spennede å se hva slags kort dette vil lede til. Noe dårligere vil dem nok hvertfall ikke bli, da asus også har hatt mye spennende :thumbup:

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg det godt kunne vært vanligere med litt mer spesielle hovedkort, litt usikker på om slike store selskap er bra for det.

 

Gigabyte er jo kjent for å ha litt spesielle modeller og uvanlige "features". Det har alltid vært deres styrke og jeg tror ikke dette kommer til å påvirke den gode kvaliteten Gigabyte er kjent for å holde. Hvis du leser denne artikkelen på pcstats.com får du hvertfall et inntrykk av hvordan produksjonen foregår i dag. Ganske imponerende spør du meg.

Endret av Judaz
Lenke til kommentar

Først AMD og ATI, nå Asus og Gigabyte. Spennende dette her.

Har lest at kilder i Taiwan mener det er kun et tidspørsmål før MSI eller andre blir tvunget til å alliere seg også. Snart er det ikke flere merker igjen, valget til en ordinær dataentusiast blir vel Intel m/kompani eller AMD m/kompani.

Lenke til kommentar

Dette blir jo VELDIG spennende!

Sisste to (med det jeg har nå) HK har vært GB kort.

Første jeg hadde (K8NXP-SLI) var et herk, kunne nesten ikke klokkes i det heletatt.

Greit det hadde alle de riktige finessene, men hjalp jo ikke så mye når man omtrent ikke fikk noe som helst ut av det. :(

 

Det kortet jeg har nå derimot er et overklollings under!

Har hat cpu oppe i 4.02GHz (268*15) på stock cooler, og oppe i 4.2GHz (280*15) på vann. :dribble:

 

Nå kjører jeg den helt stabil på 3.7GHz (247*15) (luft) og den holder seg på 37C.

Det går jo veldig mye på cpu, men jeg tror faktisk "Turbo jet ®" viftene på hk hjelper en del der også (selv om de bråker ut av en annen verden).

 

Så jeg kan si jeg har blannede meninger om GB, men de har alltid en bra bundle med kortene sine.

 

Håper dette fortsetter med det "nye" firma også. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...