Gå til innhold

Nytten av rogues og hunters i raids?


Anbefalte innlegg

Vet jeg vekker mange reaksjoner nå, men hvilken nytte har egentlig hunters og rogues?

 

Når jeg ser på damagemeteret på feks. raggy ligger DPS warriors over rogues, de er også lettere å heale siden de har mer armor. Når det gjelder ranged ligger alltid locks og mages over hunters, og da mener jeg langt over. Hva med å skifte ut hunterene med f.eks. warlocks med imp?

 

og ja, jeg vet at man trenger huntere på magmadar.

 

Diskuter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rogues er jo kjekt og ha, de ligger jo nesten alltid på toppen av dmg meteret men har litt og si hvilken fight det er.

 

Huntere vil vel de fleste raids ha lite av siden de ikke gjør så mye nytte, det synes jeg er dumt. Er en fyr på WoW EU forumet som har posta en post om hvordan huntere kan ha bedre dps i pve uten at det har noen innvirking på pvp, blizzard likte ideen.

 

ligger i hunter forumet på WoW EU siden...

Lenke til kommentar

Huntere puller godt, de har da en buff, de har pet med buffs (ikke så ofte brukt, kanskje).

Høy DPS (ja, det krever skills,) med mulighet til å resette aggro er heller ikke dumt.

 

 

edit: glemte å nevne rogues: de kan ninjae masse loot, de kan spamme ned raid-chat osv, de kan skrike over VT/TS, og de kan gjøre nytte for seg ved å la raid-leaderen ha en grunn til å ekskludere folk de ikke liker som spiller andre klasser. Også har de sap og litt sånt, da.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
kanskje litt OT men gadd ikke lage en ny tråd; hva kan jeg forvente blir min oppgave i endgame som rogue? bare stå å slå som en gal mens jeg ser film? og er det noe "krav" om build eller våpen på rogues?

6638926[/snapback]

Vis du bare står og slår mens du ser på film blir du drept av AOE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...