Gå til innhold

Fjerne operatørlogo til 6230i


Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som kan hjelpe meg å fjerne operatørlogoen på min 6230i?

Nå står det Telenor Tele2 og jeg ønsker å få fjernet denne.

Har prøvd diverse fremgangsmåter

eks logo blank til 1985 osv

samt prøvd via webleseren å skrive inn en adresse for å laste ned blank logo, men får bare feilmeldinger. :hmm:

Er det noen der ute som har fått til dette på sin 6230i og som kan gi meg et tips på hvordan jeg gjør det?

Håper på tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Næi... funka ikke det :(

Når jeg sender "logo blank" til 1985 så får jeg opp "lagring misslyktes"

Og når jeg velger å bruke wapen så får jeg beskjed om levert operatørlogo. Den er blank og jeg velger lagre.

Alikevell forsvinner ikke "Telenor Tele2" logoen.

 

Når jeg da prøver å gå inn på

Meny -> Instillinger -> Display og prøver å trykke -> Operatørlogo så får jeg opp følgende (forvirrende) beskjed:

Logo kan ikke vises når du er utenlands... ?

 

Vil ha vekk stygge Telenor-Tele2 logoen!!

 

Noen der ute som vet??

Kanskje noen som selv har 6230i med Tele2 og som har klart å få bort logoen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei

Er det noen som kan hjelpe meg å fjerne operatørlogoen på min 6230i?

Nå står det Telenor Tele2 og jeg ønsker å få fjernet denne. 

Har prøvd diverse fremgangsmåter

eks logo blank til 1985 osv

samt prøvd via webleseren å skrive inn en adresse for å laste ned blank logo, men får bare feilmeldinger. :hmm:

Er det noen der ute som har fått til dette på sin 6230i og som kan gi meg et tips på hvordan jeg gjør det?

Håper på tilbakemelding  :)

6634594[/snapback]

Hei.

 

Jeg må desverre skuffe deg ved å si at når du har tele2 så kan du ikke fjerne operatørlogoen:(

Grunnen til dette er visst fordi tele2 er et datterselskap av telenor, så uansett hva du prøver så går det desverre ikke:(

 

Har ergret meg grønn selv på dette at det ikke gikk, inntil jeg fikk svar fra noen i tele2.

Lenke til kommentar
Hei

Er det noen som kan hjelpe meg å fjerne operatørlogoen på min 6230i?

Nå står det Telenor Tele2 og jeg ønsker å få fjernet denne. 

Har prøvd diverse fremgangsmåter

eks logo blank til 1985 osv

samt prøvd via webleseren å skrive inn en adresse for å laste ned blank logo, men får bare feilmeldinger. :hmm:

Er det noen der ute som har fått til dette på sin 6230i og som kan gi meg et tips på hvordan jeg gjør det?

Håper på tilbakemelding  :)

6634594[/snapback]

Hei.

 

Jeg må desverre skuffe deg ved å si at når du har tele2 så kan du ikke fjerne operatørlogoen:(

Grunnen til dette er visst fordi tele2 er et datterselskap av telenor, så uansett hva du prøver så går det desverre ikke:(

 

Har ergret meg grønn selv på dette at det ikke gikk, inntil jeg fikk svar fra noen i tele2.

6810550[/snapback]

 

Sukk :ermm:

Da er det vell bare å godta de harde fakta...

Men takk for svar da Isequeen :)

Da er det ingen ide å bruke tid på å spekulere på det lenger da...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hei

Er det noen som kan hjelpe meg å fjerne operatørlogoen på min 6230i?

Nå står det Telenor Tele2 og jeg ønsker å få fjernet denne. 

Har prøvd diverse fremgangsmåter

eks logo blank til 1985 osv

samt prøvd via webleseren å skrive inn en adresse for å laste ned blank logo, men får bare feilmeldinger. :hmm:

Er det noen der ute som har fått til dette på sin 6230i og som kan gi meg et tips på hvordan jeg gjør det?

Håper på tilbakemelding  :)

6634594[/snapback]

Hei.

 

Jeg må desverre skuffe deg ved å si at når du har tele2 så kan du ikke fjerne operatørlogoen:(

Grunnen til dette er visst fordi tele2 er et datterselskap av telenor, så uansett hva du prøver så går det desverre ikke:(

 

Har ergret meg grønn selv på dette at det ikke gikk, inntil jeg fikk svar fra noen i tele2.

6810550[/snapback]

 

 

Tele 2 er defintivt ikke et datterselskap av Telenor. Og hvorfor skulle det uansett være en grunn??

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...