Gå til innhold

Xbox 360 party games?


Erikx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det kommer partygames som Buzz og Singstar til 360? Litt synd at PS2 ser ut til å ha monopol på slike.

6633274[/snapback]

Går rykter om guitar hero 2 til xbox 360, men jeg er ellers helt enig: fantastisk utrolig merkelig at microsoft ikke skjønner at party spill er tingen.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det kommer partygames som Buzz og Singstar til 360? Litt synd at PS2 ser ut til å ha monopol på slike.

6633274[/snapback]

Går rykter om guitar hero 2 til xbox 360, men jeg er ellers helt enig: fantastisk utrolig merkelig at microsoft ikke skjønner at party spill er tingen.

6633391[/snapback]

 

Dette kan jeg være enig i. Kjenner folk som har kjøpt seg PS2 ene og alene for å spille den typen spill, men er totalt uinteressert i andre spill.

 

(Om ikke akkurat et "party spill" så blir i hvert fall Viva Pinata til 360 noe annereldes i hvert fall enn resten.)

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Det kommer, det må det. Moore har sagt at de er fullt klar over alle party-spill til PS2 (PS3). Men noe bør anonnseres snart.

 

Samtidig er det langt mer interessant å lage et spill "alle" kjøper til PS2 enn til 360. Da elger du 45 mill spill og ikke 3 mill spill.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Var aldri skikkelige partygames på gamle Xbox, bevist gjort fra Microsoft sin side
Karaoke Revolution og Fusion Frenzy var jo to party-games som funket utrolig bra. Jeg synes fortsatt at Karaoke Revolution er langt morsommere enn de tusen utgavene av Singstar som nå har kommet.
Lenke til kommentar
Var aldri skikkelige partygames på gamle Xbox, bevist gjort fra Microsoft sin side
Karaoke Revolution og Fusion Frenzy var jo to party-games som funket utrolig bra. Jeg synes fortsatt at Karaoke Revolution er langt morsommere enn de tusen utgavene av Singstar som nå har kommet.

6634469[/snapback]

 

 

jo jo, men når Karaoke Revolution ikke kom til Europa engang, ikke stor satsning fra Microsoft sin side akkurat

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Hvorfor er KR morsommere enn Singstar? Mange sier det...

6634493[/snapback]

Det føles litt mer ut som et spill, enn bare karaoke. Man velger en avatar (min favoritt er en halvfeit Elvis-imitator med høyt hårfeste), og man ser karakteren man har valgt stå på en scene, og man får da feedback fra publikum i form av jubel eller buing. I tillegg synes jeg det er lettere å kalibrere stemmen for Karaoke Revolution, da man har en liten pil som til enhver tid viser hvor på skalaen man ligger.

I tillegg er det mye sprekere utvalg av sanger - iallefall om du sammenligner første Singstar mot Karaoke Revolution.

 

Åssen for egentlig tak i KR i Norge?

6634898[/snapback]

Det ble av en mystisk grunn bare gitt ut på NTSC, så du må nok ha moddet Xbox for å spille det - spillet kan enkelt importeres, da mange spillsjapper i USA selger/solgte det.
Lenke til kommentar
Åssen for egentlig tak i KR i Norge?

6634898[/snapback]

Det ble av en mystisk grunn bare gitt ut på NTSC, så du må nok ha moddet Xbox for å spille det - spillet kan enkelt importeres, da mange spillsjapper i USA selger/solgte det.

6634927[/snapback]

 

Har moddet Xbox. Har du linker til noen av de store/bra/billige spill web-shoppene i USA. Hadde vært kjekt hvis man fikk det til under 200,- så slapp man toll...

 

Veit du om mikrofonen som følger med funker under mediacenteret? Slik at man kan bruke karaoke sangene der også med denne mikrofonen?

Endret av robiwan
Lenke til kommentar
Det kommer, det må det. Moore har sagt at de er fullt klar over alle party-spill til PS2 (PS3). Men noe bør anonnseres snart.

 

Samtidig er det langt mer interessant å lage et spill "alle" kjøper til PS2 enn til 360. Da elger du 45 mill spill og ikke 3 mill spill.

6633433[/snapback]

 

 

Dette er forsåvidt sant, men du må huske at partyspill selger konsoller.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...