Gå til innhold

Hvordan se hvor mye skade traps gjør?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis jeg ikke tar helt feil så er det "Dust Trap" som gjør at du får de der gule tallene som svever i luften.

 

When Dust Trap is triggered, (for 5 seconds total), all nearby foes are Blinded for 3-8 seconds and take 10-25 earth damage

 

altså 10-25 earth damage pr sekund (5 sekunder)

 

eller tar jeg helt feil..? :)

Lenke til kommentar
Ingen av de viser gule tall hos meg :(

6638138[/snapback]

Jo, Dust Trap skal vise gule tall. jeg trodde damagen kom opp på Flame Trap også, men den gjør vel ikke det da.

 

Hm...er traps altså det beste man kan bruke en ranger til?

spiller ranger selv og lurer litt... har bare marksman og wilderness survival points satt

6655143[/snapback]

 

Som Ranger bør/må du sette poeng i Expertise. Det er kanskje den mest nyttige Primary Attributen i spillet. Og det er ikke noe nyttigste build i spillet. Det er steder og missions hvor traps er veldig effektivt, men ikke overalt. Bruk det du føler for du :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

ti attributepoints i expertise gir det 40% lavere kostnad på alle skills som ikke er spells, såvidt jeg husker. Er litt fordel så du ikke går tom for energi med en gang.

Lenke til kommentar
Jo, Dust Trap skal vise gule tall. jeg trodde damagen kom opp på Flame Trap også, men den gjør vel ikke det da.

Det stemmer ja. Overså den. Syntes det er teit at de andre trapsa ikke viser hvor mye skade de gjør. Halve morroa blir liksom borte da IMO.

 

Men jeg kan jo alltids bruke elementalisten min hvis jeg vil se mange gule tall :D

ti attributepoints i expertise gir det 40% lavere kostnad på alle skills som ikke er spells, såvidt jeg husker. Er litt fordel så du ikke går tom for energi med en gang.

Takk! Det visste jeg ikke. :love:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...