Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Festemiddel for gitter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Jepp de rettet meg på det første gang jeg spurte etter Silicaflex  :blush:

Har nå ringt Monter og Maxbo og det eneste de har og anbefaler meg er Trans7..

De sier det er mye av det samme?

6633891[/snapback]

Du kan trygt gå for Tec7.. Både sicaflex og Tec7 er fugemasse/festemiddel, bare forskjellige produsenter. og Tec7 er generelt best, noe som er grunnen til at du finner nettopp den hos de fleste nå, istedet for sicaflex som før. jeg har ikke limt gitter selv, men jobber i bransjen(jernvare), og det er akseptert faktum at Tec7 er sjefen.

 

Kan sikkert bruke araldit og, men det er generelt litt grisete, iom at man må blande osv.. det er to-komponent, hvertfall de fleste typer Araldit. Det er strengt tatt bare et veldig bra superlim.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Rørleggern, Byggmaker, Clas Ohlson og flere som jeg ikke kommer på sån i farta. Husk plasthansker når du holder på med silicaflex, det

er noe griseri å få på fingrene (dem selger plasthansker slike på apoteket) bruk Isopropanol for å rense overflaten med

6633225[/snapback]

 

huffameg, kan jo ikke bli skitten på hendene :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...