Gå til innhold

Utnytter ikke smarttelefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

73% er jo svært godt med tanke på hvor mange "sjefer og rikfolk" som har disse telefonene bare fordi de blir fortalt at det er gode telefoner. Vil ikke påstå at TV2 er unødvendig fordi kun 73% av TV-eiere ser på det...

 

73% er da heller ikke "de færreste smarttelefonbrukerne".

 

Er tallet feil?

Lenke til kommentar

Er ikke nok å bare sette inn et ord :)

 

"Domene- og webhotell-tilbyderen Hostway har nemlig gjort en undersøkelse som viser at kun 73 prosent av smarttelefon-brukere faktisk ikke benytter seg av mobilt internett."

 

Poenget er vel at det ikke er vel at 73 prosent er mye, ikke _kun_ 73 prosent.

 

Men men. Kjenner meg igjen i det som står. Kan f.eks. ikke gå inn på noextras.net og fylle på mobilen med nettleseren på N80, men de forbedrer seg vel stadig..

Lenke til kommentar

Hehe.. Sorry.

 

Artikkelen handler om at det er stor andel (oppgitt i prosent) som ikke benytter seg av mobilt internett. Når de pusset på setningen la de til "ikke", men da ble det helt feil med "kun", da det lille ordet da mener det omvendte av artikkelen, altså at 73% er mye.

 

Høres ut som flisespikkeri når jeg må beskrive det sånn, men men :)

Lenke til kommentar

Det ble iallfall klarere. :)

 

Den store grunnen til at jeg ikke surfer på nettet med min 9100 er vel stort sett fordi prisene er drøye i forhold til hva man får igjen. Hadde prisene blir redusert til rundt en tiende-del, så hadde det fort blitt mer interessant. :)

 

Men hva kan man forvente av operatører som tar seg betalt mellom 50 og 70 øre for å sende 160 byte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...