Gå til innhold

valg av hk, cpu og ram


Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å oppgradere pcn min så smått mens man enda har noen penger. Har nå xp2200, 1gb pc2700 ram, asus a7v8x, gf6800gt. Er det mulig å fortsette å bruke ram og gfx ? Det vil være enklest hvis mulig. Sempron vil jo være billigst men åssen er ytelsen på de nå? Overklokking bryr jeg meg ikke om. Hvor mange USB-porter er normalt på et hk nå? Hk må ha agp om jeg skal kunne bruke mitt nåværende gfx. Rambrikkene er fra Twinmos og Noname. hk bør helst ha passiv avkjøling av chipset.

 

Husker ikke mer å tilføye foreløpig

Endret av mhsalangli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil beholde nåværende gfx så bør du kikke nermere på ASRock sitt hovedkort med både AGP og PCI-ex.

 

Rammen kan også brukes men er kanskje litt treig... kommer alt an på..

 

Her er et handlevognforslag med bare HK og CPU. Med denne kombinasjonen kan du bruke ditt nåværende gfx, men fortsatt oppgradere til bedre gfx når du får enda litt mere penger :)

 

http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=26366

 

-C-

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...