Gå til innhold

Lage en cd-etikett


Anbefalte innlegg

Jeg har nå prøvd å lage en cd-etikett (cd-face?) uten hell. Greia er altså at jeg prøver å lage en cd med egen logo, som skal ha svart bakgrunn. Har prøvd med templates til Illustrator, Nero CoverDesigner osv, men får det bare ikke til! Er jo ganske enkelt i grunnen, svart bakgrunn med et bilde på, men jeg får det likevel ikke til... :p Noen som har en kjapp tutorial f.eks?

 

Takker for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om eg forstod han rett er det sjølve CD-plata, ikkje omslaget, men kan vere eg tek feil. Og gjer den actionen noko meir enn å lage eit/to dokument i rett storleik og fyller bakgrunnen med svart?

 

Det er uansett ikkje nokon stor sak:

Har du logoen klar er det berre å

1. Lage eit nytt dokument i riktig storleik (mål ein CD/omslaget med linjal for å finne dei)

2. Fylle med svart (paint bucket tool)

3. Opne biletet/logoen du skal ha på og dra over med move tool (øvst til høgre i verktøy-boksen).

 

Om biletet har ein bakgrunn må du fjerne den på eit vis, med eraser tool til dømes, eller merke område med magic wand og slette.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Her er ein CD med svart bakgrunn, so får du leggje logoen inn sjølv. Skal/kan du skrive heilt inn til holet i midten, fyll det kvite området nest innerst med svart òg.

cd.zip

 

Redigert:

Om du vil gjere det i Nero Cover Designer i staden for PS (det er ei PSD-fil i vedlegget) er ikkje det noko meir vanskeleg:

Begynn med eit tomt dokument og gå inn på Disc 1. Høgreklikk og velg Background properties. Gå til fanen Brush, klikk på krysset oppe til venstre, og velg svart i fargevelgaren til høgre:

post-21406-1155225869_thumb.png

So går du til Object --> Insert --> Image, og finn biletet/logoen du vil ha.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...