Gå til innhold

Program til å lage hjemmeside?


JanBe

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har de 10 siste årene hatt en hjemmeside på web som pr dato er på ca 150 sider og inneholder rundt 800 bilder. Da jeg begynte for 10 år siden brukte jeg word til å lage enkle sider. I 98 gikk jeg over til Fontpage hog har brukt denne i forskjellige utgaver i årene etterpå.

 

Nå stopper Microsoft å lage nye utgaver av Frontpage. Dessuten vil jeg nå gå over fra stasjonær pc til bærbar pc og lage websidene ut fra denne. Er det noen som kan anbefale relativt enkle program til å fortsette å jobbe videre med hjemmesiden i. Frontpage har kanskje ikke vært det mest avanserte programmet å lage websider i, men det har vært veldig enkelt å bruke denne. Men som sagt Microsoft stopper å lage nye versjoner av denne og jeg vil over på et annet program, men hvilket?

 

Jeg vurderer til og med om jeg skal gå over til Mac for der skal det være gode programmer til å lage hjemmesider i og ikke minst redigere fotos i. Alle råd og tips mottas med takk, både angående mac og windows-platform. Kan og så at jeg nærmer meg 50 år og fortrekker noe som er rimelig enkelt å holde på med, trenger ikke så veldig avansert hjemmeside, liker best at den er relativt enkel, men den må innholde diskusjonsforum og gjestebok.

 

JanBe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...