Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Felger til Vw Golf 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt personlig så syns jeg ikke krom felg på II'er golf er noe pent syn, men det er jo øye som ser. Kjøre rundt i en 2'er jeg også, å skaffet meg noen 16" felger "kjapt & billig" i vår, som jeg er ganske så fornøyd med, "noname" fler-eikede felger, legger ved et bilde :)

 

Edit: Ser at du har _litt_ annen smak angående utseende på 2'ere en det jeg har:P

 

 

photo0025ov1.th.jpg

Endret av Zydar
Lenke til kommentar
Helt personlig så syns jeg ikke krom felg på II'er golf er noe pent syn, men det er jo øye som ser. Kjøre rundt i en 2'er jeg også, å skaffet meg noen 16" felger "kjapt & billig" i vår, som jeg er ganske så fornøyd med, "noname" fler-eikede felger, legger ved et bilde :)

 

Edit: Ser at du har _litt_ annen smak angående utseende på 2'ere en det jeg har:P

 

 

6631173[/snapback]

 

Hmmm, så mange eiker du har? For mange etter min mening... :roll:

 

Ja jeg har nok en litt annen smak! Hehe...

 

Min golf blir helt rensket for emblemer, skiltet bak blir flyttet og skilt "hullet" blir sveist igjen, dørhåndtak blir sveist igjen, samme med side blinkers! Kanskje jeg til og med flytter tanklokket inn i dørkarmen? Hehe...

 

Blir en del arbeid men det er jo nesten hele sjarmen! :innocent:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...