Gå til innhold

Toll når man kjøper ting fra Danmark?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt valg angående drakt! (hvis annet lag, intet svar) :D

 

Jeg bestillte engang fra en nettbutikk i England. Siden de er registrert som firma kan de ikke skrive "gave" på pakken, men de sa seg villig til å redusere verdien på innholdet slik at jeg kommer under tollgrensa. Kjøpte for NOK400kr, de satt verdien på £17. Du kan jo sende dem en mail og spørre!!

 

 

T-Evil

Lenke til kommentar

Desverre er det kun deilig å være norsk I Danmark. Det er hat og banning når man kommer hjem til Norge igjen! Da står storebror og krever inn penger for småtteri og annet. Du tror vel ikke vi skal ha fordeler med kjøpe billigere varer i utlandet?

Mitt råd er å dra til Danmark på ferie, kjøp drakta der, og bruk den når du går forbi tolla :)

Lenke til kommentar
Den eneste måten, hvis de ikke vil skrive gave, og det er ikke sikkert at blir godtatt fra et firma er å dra til Danmark og hente den, noe som vil bli dyrere enn å bare betale toll, moms og avgifter.

6631910[/snapback]

 

Hvorfor det? - Finnes da masse gratisturer med stena-line, - men du må kanskje regne inn taxfree-utgiftene i prisen :p

Lenke til kommentar
Den eneste måten, hvis de ikke vil skrive gave, og det er ikke sikkert at blir godtatt fra et firma er å dra til Danmark og hente den, noe som vil bli dyrere enn å bare betale toll, moms og avgifter.

6631910[/snapback]

 

Hvorfor det? - Finnes da masse gratisturer med stena-line, - men du må kanskje regne inn taxfree-utgiftene i prisen :p

6631992[/snapback]

Nå vet vi ikke hvor i Danmark butikken er, hvis den er andre steder enn der båten går til kan det jo koste mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...