Gå til innhold

MSN passord problemer - Løst


Anbefalte innlegg

Hei, en venninne spurte meg om jeg kunne hjelpe henne med å endre passord på msn siden en fyr hadde funnet det ut.

 

Så jeg fikk det gamle passorde hennes og logge på, så gjekk jeg inn på sidene der vi endrer passord og ga henne linken slik at hun skulle få endra passorde (det er dan ingen vits at jeg endrer passorde), hun sa at hun skulle gjøre det men så noen timer etterpå ringte hun og sa at jeg hadde endret det.

 

Så nå har jeg prøvd å finne ut hva som har skjedd (jeg tror at der er han som kunne det fra før som har endret det), men siden hun ikke husker svar på hemmelig spørsmål og hun ikke har noen sekundær e-post adresse som hun kan sende det til så hvet jeg ikke hvordan hun ka finne ut det nye passorde. (Hun sier at noen "jeg" er inne på msnen hennes og driver å kødder med alle)

 

Er det da mulig at hun sender e-post til msn-kundeservice eller noe slikt og får oppgitt passorde?

 

Takk for alle svar :innocent:

Endret av ingebrigtz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, en venninne spurte meg om jeg kunne hjelpe henne med å endre passord på msn siden en fyr hadde funnet det ut.

 

Så jeg fikk det gamle passorde hennes og logge på, så gjekk jeg inn på sidene der vi endrer passord og ga henne linken slik at hun skulle få endra passorde (det er dan ingen vits at jeg endrer passorde), hun sa at hun skulle gjøre det men så noen timer etterpå ringte hun og sa at jeg hadde endret det.

 

Så nå har jeg prøvd å finne ut hva som har skjedd (jeg tror at der er han som kunne det fra før som har endret det), men siden hun ikke husker svar på hemmelig spørsmål og hun ikke har noen sekundær e-post adresse som hun kan sende det til så hvet jeg ikke hvordan hun ka finne ut det nye passorde. (Hun sier at noen "jeg" er inne på msnen hennes og driver å kødder med alle)

 

Er det da mulig at hun sender e-post til msn-kundeservice eller noe slikt og får oppgitt passorde?

 

Takk for alle svar  :innocent:

6629698[/snapback]

 

 

Du må nok sende mail til Hotmail kundeservice, etterspørsel om nytt passord til hennes konto.

Det Hotmail kommer til å spøre deg om er:

*Kontoen`s eier fult navn

*De forrige passordene hun har hatt

*Ca når kontoen ble opprettet

*Internett leverandøren hennes og Static/Dynamic IP

 

Forresten, de får verken lov til å spore opp eller oppgi IP logg til noensom helst i dette tillfellet.

Endret av chakl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...