Gå til innhold

Den store Core 2 Duo "Conroe" overklokk tråden!


Anbefalte innlegg

Dette er tråden vi vil poste våre OC resultater for den etterlengtede cpuen fra Intel. Altså Conroe eller Core 2 Duo om du vil.

 

Jeg vil ikke si at det er et krav, men det er veldig fint hvis dere oppgir detaljer om deres OC. Dette kan være screenshot av stabilitetsprogram (Prime95, sp2004, o.l.) , CPU-Z, benchmarks og lignende type programmer, som er relevante til hele OC prosessen. Samt info om cpu, hovedkort (samt bios revisjon), ram (divider er fint), type kjøler, spesielle bios innstilinger, vcore, vdimm o.l.

 

Dette gjør lesingen mye mer interessant og nyttig!

 

Selv har jeg en e6600 som venter på og bli testet ut og jeg vil poste dens overklokk egenskaper snarest.

 

Jeg forventer noen skikkelige ytelseshopp fra standardklokk her :D

 

Keep'em coming! :cool:

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det kan være en idé å 'kreve' referanse til screenshot el.l. for bevis for stabilitet (prime, superpi), samt et 'krav' om å skrive cpu, hovedkort (samt bios revisjon), ram (divider etc), type kjøler, vcore, osv. Altså så detaljert som mulig så andre har noen eksempler å se til når de selv skal klokke.

Lenke til kommentar
ja, se til å set sammen "riggen" da, og begynn med klokkinga :D

 

Har bestilt samme fra netshop jeg og, men den er ikke inne før den 18 så...

Skal slenge inn en klokk her jeg og ja :thumbup:

6631805[/snapback]

 

Får sannsynligvis alle delene i morra, så kanskje det kommer tall fra meg i morgen den dag. Helst om kvelden skulle man tro :hmm:

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Kanskje det kan være en idé å 'kreve' referanse til screenshot el.l. for bevis for stabilitet (prime, superpi), samt et 'krav' om å skrive cpu, hovedkort (samt bios revisjon), ram (divider etc), type kjøler, vcore, osv. Altså så detaljert som mulig så andre har noen eksempler å se til når de selv skal klokke.

6631558[/snapback]

Holder da vel med cpu-z validering?

Mr.SS: det holder i massevis! :w00t:

Lenke til kommentar

Netshop var flinke/raske og fikk tak i et meget lite parti. Aner ikke antal men høres ut som 5 kansje 10 stykker.

 

Min er i oslo i dag, kommer nok hitt i morgen. Det passer bra for da kommer hovedkorte også. Har kjøpt MSi korte jeg og, så venter spent på resultatene til Mr.SS. Så får jeg komme med mine så fort jeg får opp systeme. Håper på i morgen kveld. :)

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...