Gå til innhold

Valg av digitalkamera.


Anbefalte innlegg

Hei. På tide med et nytt digitalt kamera så jeg fant noen jeg likte.

Valget står mellom disse:

 

HP R927 , er det noen som har erfaringer med det?

hvordan kommer eventuelt HP R967. Er det verdt å vente på det?

 

Har lest mye bra om FinePix F11, så valget står mellom de tre.

 

Btw, er kameraene til samsung noe`?

 

Takker for alle svar :)

Endret av xclusive_danny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8745264

HP har generelt sett hatt elendig batterikapasitet på alle sine kameraer opp gjennom tidene (dette gjelder også de nyeste). Vet ikke så mye om FinePix, men jeg kan si en ting: Canon Ixus-serien gir mye for pengene..

Lenke til kommentar

Samsung er på offensiven på digitalkameramarkedet for tiden. Tror ikke kvaliteten er så hakkendes dårlig, bortsett fra på Digimax i5 eller noe. Et ultratynt kamera, der en test hevdet av man like gjerne kunne bruke mobilkamera. Ouch! Men det kommer jo av knøttliten optikk. Kamera med normal størrelse, er selvsagt bedre, men hvor bra de er i forhold til de etablerte merkene, tør jeg ikke påstå, da jeg ikke har testet de inngående og sammenlignet. De har samarbeid med en tysk optikkprodusent (Schneider-Kreuznach eller hvordan det nå skrives), som er kjent for skarp og fin optikk. Men jeg er allikevel noe skeptisk da foto ikke er det Samsung tradisjonelt har drevet med.

 

Ellers har jeg også bare dårlige erfaringer med HP. De lager meget bra skrivere og kontormaskiner, men hold deg til mer tradisjonelle fotomerker når du skal kjøpe kamera.

 

Ellers støtter jeg mogu sin uttalelse; Ixus kameraene er meget bra. Har også hørt mye bra om Fuji F11, men har ikke testet det selv og tør derfor ikke anbefale det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...