Gå til innhold

sikkerhetsenhet-programvare - hva er dette?


Anbefalte innlegg

dukket opp i ff etter at jeg installerte siste versjon. skrev inn et passord der når jeg lastet ned sertifikat til nettbanken, og nå må jeg oppgi passord for å logge på igjen.

 

jeg er ikke interessert i å legge inn passord til FF hver bidige gang jeg skal logge på nettbanken. noen gode tanker?

 

og noen som skjønner hva poenget med dette er?

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dukket opp i ff etter at jeg installerte siste versjon. skrev inn et passord der når jeg lastet ned sertifikat til nettbanken, og nå må jeg oppgi passord for å logge på igjen.

 

jeg er ikke interessert i å legge inn passord til FF hver bidige gang jeg skal logge på nettbanken. noen gode tanker?

 

og noen som skjønner hva poenget med dette er?

6627391[/snapback]

 

Ka meiner du med FF?

Lenke til kommentar

det kan være litt vanskelig å forklare hvis du ikke har sett denne funksjonen selv i siste versjon av FF

 

men i korte trekk går det ut på at alt av sertifikater, brukernavn/passord comboer og lignende login-informasjon er beskyttet av et passord i selve FF

 

Dette er nok vel og bra for delte datamaskiner, men jeg fant det noe irriterende. spes siden det var så vanskelig å finne ut hvordan man slår av denne funksjonen.

 

Det som skjer er at når du kommer til den sia hvor du skal logge deg inn, vil firefox spørre deg om dette ekstra passordet før firefox "husker" brukernavn og passord.

 

og ad nevnte passord, det er case sensitive, og når jeg skrev det inn første gang hadde jeg vissnok på caps. /cry

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...