Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva vil du oppnå me og bruke botten? så vidt jeg vet er det vanskelig (umulig) og lage en rankebot i php. Vis du tenker på pengebot er dette også vanskelig, jeg fikk det til før for en god stund siden, men de har oppdatert sidene siden den gang, så nå er det mye vanskeligere. Det er komplett umulig vis du ikke kan noe om php fra før av.

 

Linken er defekt så kan ikke se hva den gjør, men vis du derimot vil ha en rankebot så kan du alltids programere en selv i VB eller C++, du må bare lære deg VB/C++ først ;)

Lenke til kommentar
hva vil du oppnå me og bruke botten? så vidt jeg vet er det vanskelig (umulig) og lage en rankebot i php. Vis du tenker på pengebot er dette også vanskelig, jeg fikk det til før for en god stund siden, men de har oppdatert sidene siden den gang, så nå er det mye vanskeligere. Det er komplett umulig vis du ikke kan noe om php fra før av.

 

Linken er defekt så kan ikke se hva den gjør, men vis du derimot vil ha en rankebot så kan du alltids programere en selv i VB eller C++, du må bare lære deg VB/C++ først ;)

6627313[/snapback]

 

Jeg har tengt til å lage en bot som kjører på en webserver fordi jeg ikke har marskinen så mye på... og det må jo være mulig så lenge han derre henrist har klart det...

Endret av Gamer30
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
hva vil du oppnå me og bruke botten? så vidt jeg vet er det vanskelig (umulig) og lage en rankebot i php. Vis du tenker på pengebot er dette også vanskelig, jeg fikk det til før for en god stund siden, men de har oppdatert sidene siden den gang, så nå er det mye vanskeligere. Det er komplett umulig vis du ikke kan noe om php fra før av.

 

Linken er defekt så kan ikke se hva den gjør, men vis du derimot vil ha en rankebot så kan du alltids programere en selv i VB eller C++, du må bare lære deg VB/C++ først ;)

6627313[/snapback]

hvis du har den koden, kan du jo godt poste den her...

Lenke til kommentar
Trur ikke det gåt ann siden du ikke kan bruke php til sånt uten å koble seg inn på databasen.

 

Selfølgelig går det ann, du må bare lage ett script som sender rette post kommando til nm, kan gjøres med sockets tror jeg, det som kan bli endel problemer er å få til å knekke den anti boten som nm har fått nå.

Lenke til kommentar
den antiboten kan vel leses av et ocr program, som igjen fører til at man må bruke språk som C++ o.s.v.

6657952[/snapback]

 

Hva står ocr for? :blush:

 

Edit: googlet litt og fant ut hva ocr er, men nå har nm lagd en ny bot der du må klikke på 3 forskjellige bilder som alle inneholder en bil

Endret av trrunde
Lenke til kommentar
Trur ikke det gåt ann siden du ikke kan bruke php til sånt uten å koble seg inn på databasen.

 

Selfølgelig går det ann, du må bare lage ett script som sender rette post kommando til nm, kan gjøres med sockets tror jeg, det som kan bli endel problemer er å få til å knekke den anti boten som nm har fått nå.

6657408[/snapback]

 

Nei det er ikke mulig, de har fått et nytt anti-bot system som er sinnsykt vanskelig å knekke...Men du kan ta deg en tur inn og se da :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Trur ikke det gåt ann siden du ikke kan bruke php til sånt uten å koble seg inn på databasen.

 

Selfølgelig går det ann, du må bare lage ett script som sender rette post kommando til nm, kan gjøres med sockets tror jeg, det som kan bli endel problemer er å få til å knekke den anti boten som nm har fått nå.

6657408[/snapback]

 

Nei det er ikke mulig, de har fått et nytt anti-bot system som er sinnsykt vanskelig å knekke...Men du kan ta deg en tur inn og se da :D

6658362[/snapback]

 

Den nye anti-boten burde ikke være så vanskelig å knekke

Bildene du ikke skal trykke på har en helt annen adresse en de du skal trykke på

og det er de samme adressene om og om igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...