Gå til innhold

Er det noe jeg kan forbedre ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe imot intel fikk bare høre at jeg skulle se på amd. Første gangen jeg setter opp en pc. Har styrt på en stund skulle vente til prisfallet, nå som det endelig er kommet vart det slik. Takker for svaret skal se på det nå.. :thumbup: Tenkte jeg skulle bestille etter nattskiftet. Men er det noe jeg må tenke på med oprativsystemet, når jeg har 64b prosessor ?

Endret av Billybob82
Lenke til kommentar
Det er absolutt anbefalt å gå over til Intel Core 2 Duo - E6600.

Den ligger på samme linje som AMD FX-62 i ytelsen, men koster ~4400kr mindre!

Overklokking skal også være ekstremt lett på vanlig luftkjøler.

6626353[/snapback]

 

Men det hovedkortet som vart anbefalt med Intel Core 2 Duo - E6600. Er det et bra kort såg ingen produkt anbefalinger... Har ikke peiling selv.

Lenke til kommentar
Har oppdatert handlelisten tror jeg går for dette nå. Men ett siste spørsmål er om jeg skulle ha skiftet minne nå som jeg har skiftet hovedkort og prosessor ?

6626368[/snapback]

Minnet du har valgt skal fungere, men den optimale RAM'en til denne prosessoren er DDR2-800 PC6400.

Hvis du ikke er entusiast, så vil du ikke merke forskjell :D

Lenke til kommentar
Har oppdatert handlelisten tror jeg går for dette nå. Men ett siste spørsmål er om jeg skulle ha skiftet minne nå som jeg har skiftet hovedkort og prosessor ?

6626368[/snapback]

Minnet du har valgt skal fungere, men den optimale RAM'en til denne prosessoren er DDR2-800 PC6400.

Hvis du ikke er entusiast, så vil du ikke merke forskjell :D

6626373[/snapback]

 

Tror ikke jeg merker noen forskjell. hehe Men hovedkortet er bra eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...