Gå til innhold

Får ikke joinet alle servere i PDZ


Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller har andre her problemer med å joine servere på PDZ?

 

Snakker om Perfect Dark: Zero hvis noen skulle spørre..

 

Jeg er direktekoblet til modemet (Speedtouch 546i fra NGT), åpnet porter og får OPEN på NAT i xboxlive connection testen. Er dette en bug i spillet/boxen eller hva?

 

Pumpehagle

Endret av pumpehagle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller har andre her problemer med å joine servere på PDZ?

 

Snakker om Perfect Dark: Zero hvis noen skulle spørre..

 

Jeg er direktekoblet til modemet (Speedtouch 546i fra NGT), åpnet porter og får OPEN på NAT i xboxlive connection testen. Er dette en bug i spillet/boxen eller hva?

 

Nightwolfie

6626153[/snapback]

 

Slik er det i de fleste spillene jeg har vært innom på live

 

Det virker som det rett og slett er noen servere som har vanskelig med å koble seg til hverandre

 

Jeg har opplevd å ha problemer med å joine en venn sin server, men så har en av de andre forlatt serveren, og da kom jeg inn (så "feilen" lå ikke på serveren eller hos host, men hos en av de andre deltakerne)

Lenke til kommentar

ja, det er mange som har hat problemer med dette. Det virker ikke som at det er på grunn av NAT instillingene men heller en dårlig konstruksjon eller bugg i spillet. Det er meget mange som har dette problemet så du er ikke den først (har blant annet hatt dette problemet selv)

Lenke til kommentar
ja, det er mange som har hat problemer med dette. Det virker ikke som at det er på grunn av NAT instillingene men heller en dårlig konstruksjon eller bugg i spillet. Det er meget mange som har dette problemet så du er ikke den først (har blant annet hatt dette problemet selv)

6633053[/snapback]

 

Ja ok, thx! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...