Gå til innhold

HW-Lan 06: HW-LAN Buss fra Bergen


Hawtz

Anbefalte innlegg

Greetings!

 

For å gjøre ting litt mer oversiktlige tenkte jeg at jeg kunne lage denne posten for busspåmelding fra Bergen direkte til Oslo Fornebu.

 

Regner med at det er såpass mange fra Bergen at vi fyller èn buss.

 

Nå har ikke jeg meldt meg på LANet enda, og kommer ikke til å bestemme meg før jeg vet at det blir aktuelt med en LAN-buss fra Bergen, så de som vil være med får melde fra her, så setter jeg dere opp på en liste.

 

Når det blir et respektabelt nummer får vi se hva administratorene gjør med saken.

 

Liste:

1.Vaag1991 ;)

2.Forthun

3.RedRum20

 

 

 

 

Mvh,

_thomas

 

*glede seg*

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer å bestille billett jeg også, men er litt i tvil grunnet relativt stive priser på reisen. LAN-buss fra Bergen vil definitivt være med på å få meg til å bestille billett :)

 

EDIT:

Så litt på Lavprisekspressen.no, og der var det jo egentlig ganske så billig. 49,- hver vei er veldig overkommelig, men jeg har egentlig lite lyst til å traske rundt i Oslo fra bussen er fremme 07.35 til dørene åpner på Fornebu. Med PC og hele pakken.

Endret av PT
Lenke til kommentar

Det er ganske aktuelt at jeg og 4 andre personer kan ta den bussen, pga vi i #sparxs, har planer om å dra på bylan som er fra 29. sept - 2 okt. deretter ta buss til HW-lan på den 4-8 okt.

 

Så det blir nok ganske aktuelt at vi tar den bussen, men er ikke 100% sikkert, så ikke før oss opp enda :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...