Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med router og Counter-Strike


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem med min Linksys WRT54G version 5 router.

Problemet er at når ruteren er tilkobla, og jeg prøver finne servere i serverlista i CS, vil serverlista bare vise 400+ servere før den stopper å 'refreshe'. Men uten rutern tilkobla derimot, skjer ikke dette, og serverlista viser 10 000+ servere. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet?

 

EDIT: Ja, jeg har prøvd å åpne porter, reflashe firmware, resete routeren, restarte routeren, sette IP addressen til statisk IP addresse og aktivere DMZ. Til ingen nytte.

Endret av Cookie1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Står routermodemet ditt i bridgemode?

 

Eller har du kanskje bare bridgemodem?

Hvilket modem har du og hvor har du internett fra?

6625102[/snapback]

 

Nå vet ikke jeg hva bridgemode er akkurat da. Modemet mitt er et Motorola modem, og jeg får internett fra Chello. Ruteren og modemet er separat.

Lenke til kommentar

Å sette routermodemet i bridgemode, gjør slik at det blir et "rent" modem, som bare tar seg av oppkoblinga. (Ikke PPPoE-auth derimot). Routeren vil da gjøre resten, og det blir mye enklere å åpne porter, når man da kun trenger å åpne porter i routeren.

 

Jeg vil tro, siden det er et Motorolamodem, at det er et "rent" modem.

Hadde vært fint om du kunne kommet med modellnr på dette så vi kunne fått sjekket dette opp.

Endret av MrGlenn
Lenke til kommentar
Å sette routermodemet i bridgemode, gjør slik at det blir et "rent" modem, som bare tar seg av oppkoblinga. (Ikke PPPoE-auth derimot). Routeren vil da gjøre resten, og det blir mye enklere å åpne porter, når man da kun trenger å åpne porter i routeren.

 

Jeg vil tro, siden det er et Motorolamodem, at det er et "rent" modem.

Hadde vært fint om du kunne kommet med modellnr på dette så vi kunne fått sjekket dette opp.

6625143[/snapback]

 

Jepp, bare et øyeblikk så skal jeg sjekke det.

 

EDIT: Det var ikke et Motorolamodem alikevell virker det som. Det var et Terayon TJ 720 modem.

Endret av Cookie1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...