Gå til innhold

Farlig å bo ved en kraftledning?


Rivers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

finnes ikek farlig... eneste er at barna dine kommer til å få en ekstra fot, 13 fingre, grønnlig hud, tre øyne ;)

Det verste som kans skje med deg er at du mister synet, håret blir i annen fasong og farge... Du klarer aldri mer å gå pluss at hodet ditt kommer ikke til å klare å regne ut null-gangen lenger...Men ikke noe verre.

Lenke til kommentar
Regn litt på det, så tipper jeg at du fort ser at dersom det er farlig å bo under kraftlinjene, så burde alle med varmekabler osv. i huset fått 3 nye bein, 4 nye armer og 5 nye svulster per halvår.

 

Jeg har enda ikke sett bevis, og tror det derfor ikke.

6631901[/snapback]

 

er det 40.000 volt som går gjennom varmekablene dine ?

Lenke til kommentar

Hva har spenningen med saken å gjøre? Det er vel strømmen som går gjennom kablene og avstanden mellom kabel/menneske som skal ha noe å si.

 

Det som gjør at jeg tror varmekabler kan være farligere, er at rett over en av kablene vil ikke magnetfeltet være opphevet i noen særlig grad, mens man alltid er såpass langt unna høyspentkablene at det er ganske godt opphevet. Varmekabler ligger vel med 60cm mellomrom +-, noe som gjør at føttene ofte kan bli utsatt for et magnetfelt, det er bare å trå rett over en av kablene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...