Gå til innhold

Dell sine tastaturer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor jeg kan få tak i Dell's lignende tastaturer

6624243[/snapback]

Hva i huleste skal du med DELL tastatur ^^ dell tastatur suger jo xD :p

 

men jaja... du kjøper et fra www.dell.no da. dustemikkel ;) elr jeg har et slikt liggende.. det var brukt i 2 uker, til jeg fikk nytt. du kan få kjøpe det

:p

6638191[/snapback]

 

 

Liker designen på den, jeg tar gjerne tastaturet ditt og betaler portoen hvis du skal kvitte deg med den. Den er vel og svart håper jeg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvis fyren vil ha Dell, så skal han få Dell. Mere mas er det ikke vits i å lage. Jeg har prøvd et Dell-tastatur en gang og det funket faktisk å skrive på det. Med andre ord må det finnes visse kvaliteter i tastaturer fra Dell.

Lenke til kommentar
Hvis fyren vil ha Dell, så skal han få Dell. Mere mas er det ikke vits i å lage. Jeg har prøvd et Dell-tastatur en gang og det funket faktisk å skrive på det. Med andre ord må det finnes visse kvaliteter i tastaturer fra Dell.

6674701[/snapback]

Ro deg ned da ^^

det funker å skrive med. men det funker dårlig å game med. ;):p

Lenke til kommentar
Synes Dell sine tastatur fungerer stort sett fint jeg.. De har noen modeller jeg ikke takkler men de har jeg ikke sett mange av..

6679256[/snapback]

de funker å skrive på.. ikke noe annet :p

6679269[/snapback]

 

Nah.. det jeg har hjmme brukes til spilling også.. ikke optimalt gaming tastatur men gjør nytten helt greit--

Lenke til kommentar
Synes Dell sine tastatur fungerer stort sett fint jeg.. De har noen modeller jeg ikke takkler men de har jeg ikke sett mange av..

6679256[/snapback]

de funker å skrive på.. ikke noe annet :p

6679269[/snapback]

 

Nah.. det jeg har hjmme brukes til spilling også.. ikke optimalt gaming tastatur men gjør nytten helt greit--

6679383[/snapback]

de funker å skrive på.. ikke noe annet :p

Lenke til kommentar
Synes Dell sine tastatur fungerer stort sett fint jeg.. De har noen modeller jeg ikke takkler men de har jeg ikke sett mange av..

6679256[/snapback]

de funker å skrive på.. ikke noe annet :p

6679269[/snapback]

 

Nah.. det jeg har hjmme brukes til spilling også.. ikke optimalt gaming tastatur men gjør nytten helt greit--

6679383[/snapback]

de funker å skrive på.. ikke noe annet :p

6679746[/snapback]

 

Then sir.. we will have to agree to disagree.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes Dell sine tastatur fungerer stort sett fint jeg.. De har noen modeller jeg ikke takkler men de har jeg ikke sett mange av..

6679256[/snapback]

de funker å skrive på.. ikke noe annet :p

6679269[/snapback]

 

Nah.. det jeg har hjmme brukes til spilling også.. ikke optimalt gaming tastatur men gjør nytten helt greit--

6679383[/snapback]

de funker å skrive på.. ikke noe annet :p

6679746[/snapback]

 

Then sir.. we will have to agree to disagree.. :thumbup:

6681501[/snapback]

 

jaja greti da :p

Lenke til kommentar

Vel som sagt dell re-brander det meste.

 

ok dell har hatt dårlige tastaturer opp gjennom tidene og jeg har 2-3 av de.

Men veit du hva utenom lyden i de nye tastaturene "noe som er standar trykk trykk lyd som på gamle ibm tastaturer" så er det faktisk en god lay out på enter og de fleste knappene. Tastaturet er så lite man kan få det på en stasjonær. Og knappene er deilige å bruke til spell, skriving osv..... og please kan ikke folk få en liten DELL ER OK! jeg har både egen bygde maskiner og dell maskiner. Og man kan gjøre like mye med begge "foruten HK skift :/" og dell er faktisk billige alt i alt! Men orker ikke en lang dyyp dell diskusjon her så si at vi setter punktum med det!

Lenke til kommentar
Vel som sagt dell re-brander det meste.

 

ok dell har hatt dårlige tastaturer opp gjennom tidene og jeg har 2-3 av de.

Men veit du hva utenom lyden i de nye tastaturene "noe som er standar trykk trykk lyd som på gamle ibm tastaturer" så er det faktisk en god lay out på enter og de fleste knappene. Tastaturet er så lite man kan få det på en stasjonær. Og knappene er deilige å bruke til spell, skriving osv..... og please kan ikke folk få en liten DELL ER OK! jeg har både egen bygde maskiner og dell maskiner. Og man kan gjøre like mye med begge "foruten HK skift :/" og dell er faktisk billige alt i alt! Men orker ikke en lang dyyp dell diskusjon her så si at vi setter punktum med det!

6687875[/snapback]

dell er ikke dårlig! men de har noen ulemper. med BIOS, KABINETTER og HOVEDKORT :mad::( tungvint dell! men det funker. jeg har dellmaskin. skal byggen den om! det er for dårlig kjøling. går alt for fort varm. trenger en raptordisk til windows og slikt. det er jo en stor prosessor i den. alle sier INTEL er noe dritt det er bare tull! synes ikke det er noe forskjell da! :tease::thumbup:

 

men agående tastatur og mus, som dell gir ut, eller uansett når man kjøper med maskin vi er i år 2006 og de gir oss det billigiste ig dårligste tastaturet de har :p og en KULEMUS! det er latterlig når vi er i år 2006! :O :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...