Gå til innhold

Grafikk problemer med Fable lost(...)


Anbefalte innlegg

jeg instalerte Fable lost (...) og da jeg tok New Game, kom denne grafikken frem... jeg har NYESTE version av skjermkortet, men ikke Grafikk kortet (Intel Extreme Graphics 2. noen som kan finne nyeste?) hvordan får eg det til å bli vanlig? det skal ikke være hvit uten tekst på menyene heller... :cry:

post-77292-1154886949_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sist jeg sjekka var graikkkort og skjermkort det samme. ;)

 

Men jeg regner med at du mente drivere, dem kan du helt sikkert finne på http://www.intel.com om du gidder å lete. :p

 

Men for meg ser det ikke ut til at det er et driverproblem.. heller at skjermkortet er for dårlig eller at det blir for varmt til på vise grafikken slik den skal være. Det er jo trossalt intel. :p

Endret av Zodux
Lenke til kommentar
Sist jeg sjekka var graikkkort og skjermkort det samme. ;)

 

Men jeg regner med at du mente drivere, dem kan du helt sikkert finne på http://www.intel.com om du gidder å lete. :p

 

Men for meg ser det ikke ut til at det er et driverproblem.. heller at skjermkortet er for dårlig eller at det blir for varmt til på vise grafikken slik den skal være. Det er jo trossalt intel. :p

6624745[/snapback]

ja har du en løsning som hjelper da?

Lenke til kommentar

Det ser ikke ut til at det er sluppet noen patcher til spillet, nei, dessverre. :(

 

Men prøv å installere spillet på nytt, slik som en annen kar her hinter til. Kanskje det hjelper? Er jo verdt et forsøk. Dersom det ikke funker, si ifra. Si gjerne ifra OM det funker også, sånn i tilfelle noen andre lurer på det samme som du gjør. :)

 

Men jeg holder fortsatt fingeren ved at det er noe med skjermkortet ditt.

 

Har du sjekket det for støv som jeg anbefalte tidligere? Det minner veldig mye om feil som oppstår ved overoppheting, selvom det også kan være at skjermkortet ditt er utdatert.

Lenke til kommentar

Auda.

 

Kan du si litt om pcen din ? Cpu, ram, skjermkort ?

 

Skal jeg tippe, så er det et sånnt program i spillet som scanner pcen din, for å se hvilken grafikk du skal kjøre. Dette er blitt ganske vanlig.

 

Så er ikke det der allverden til maskin, så blir det sånn. Desverre :(

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...