Gå til innhold

Har du noen filmeffekter?


CurSe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjelder dette effekter som har f.eks. star-trek ikoner på seg og kanskje et bilde av skuespillere fra star trek ?

6651091[/snapback]

Vet ikke helt jeg, forskjellige filmeffekter kan være så mangt :)

 

Har overført en slump penger til PayPal-kontoen så får tiden vise om det blir Endoskull på meg :dribble:

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest member-97590

Vil så gjerne få liv i tråden igjen!

Kjøpte nylig disse to figurene.

Napoleon Dynamite og Pedro.

 

post-97590-1182713767_thumb.jpg

Endret av member-97590
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Prøver å blåse litt liv i denne tråden jeg :)

Vel, jeg kjøpte den T2-statuetten og som en sa på første siden så er den en våt drøm! Ga vel litt over 450$ inkludert frakt og alt som hører med, men jeg angrer ikke. Likevel så vurderer jeg å selge den, men kun fordi at jeg har tenkt å kjøpe Sideshow sin(har Toynami nå).

Bilde av herligheten:

post-17606-1207619402_thumb.jpg

 

Ellers så har jeg kjøpt 2 Alien Diorama-statuetter, den ene ser jeg på nå mens den andre er på tur. Har også lagt inn en pre-order på Predator Diorama :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

blog_ssaliensdio1.jpg

ALIEN3DIORA.jpg

SSC10558.jpg

Lenke til kommentar

Ikke en "filmeffekt", men jeg har en "limited edition" bronse statue av Star Trek Enterprise (fra The Original Series), har gull belakt sol og en granit (eller er det marmor?) stein bunn. Er bare ca1000 stk av dem i verden. Er hånd numerert.

Betalte 13 000 Kr for den rundt 5 år siden. :whistle:

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om det går under "filmeffekter", men det kan jo knyttes sterkt opp til temaet. Postet dette egentlig i tråden om filmen ifjor, men dem passer jo kanskje her også?

 

 

Henta ei pakke på posten en kjølig høstdag i september for to år siden.

 

dsc00129sc4.jpg

Legg merke til URL'en på sida der!!

 

Klarte ikke vente til jeg kom hjem, og i kaffepausa på jobb måtte den til pers. Under et hav av plastikk viste et kjent ansikt seg:

 

dsc00130gv3.jpg

*trekke pusten i begeistring*

 

Videre utpakking kunne avsløre at her var det sjefen sjøl, komplett med tilhenger:

 

dsc00131we4.jpg

*spenningen er til å ta og føle på*

 

Lo and behold!

dsc00132hn6.jpg

Optimus Prime!!

 

Figuren er godt over 30 cm høy, la ved ei sigarettpakke for å få frem proporsjonene skikkelig:

 

dsc00133xx2.jpg

*kan jeg ta på den?*

 

Vel hjemme måtte han jo taes ut av emballasjen sin med ytterste forsiktighet. Beina, og frontpartiet er i metall (ekstra pluss) og hjula er av gummi.

dsc00134ws3.jpg

 

Og FULL av fancy detaljer!!

dsc00137xu6.jpg

 

Så begikk vi oss ut på den lange og noe kronglete prosessen med å transformere han om til Flatnose. Det gikk, men jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg brukte godt og vel 30 min på det. (Tok meg god tid riktignok)

dsc00136sv7.jpg

 

Skarpe øyne legger sikkert merke til den blå bryteren på taket der. Hva gjør den? Joda, ikke noe mindre fancy enn å lyse opp det aller helligste. The Matrix of Leadership!

dsc00138ml7.jpg

 

Så til slutt spurte jeg sjefen sjøl hva han mente om diskusjon.no? Hans svar var ganske entydig.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dsc00139rt0.jpg

(spoiler-tag pga stort bilde)

 

Det tok tid, og kosta kling, men som den store ungen jeg er så vil jeg si at det var verdt hvert eneste øre. Scarscream neste! :D

Lenke til kommentar

Har ikke så mange filmeffekter, men noen er det jo.

 

 

Jason Voorhees action-figur. Den er ca 20-25 cm høy, har avtagbar hockeymaske, har med matchete (selvsagt). øks og spyd og står på en skogsbase. (se Leatherface og Freddy for eksempel på hva slags "base" meg mener.) For øvrig har den 18-års aldersgrense. Kul detalje i seg selv. :)http://www.amazon.co.uk/Classics-Voorhees-...403&sr=8-11

 

Den andre tingen jeg har er en Lego Y-Wing, komplett med R2D2-lignende androide og pilot. I omtalen står det for øvrig at piloten (Dutch Vander?) er utstyr med blasterpistol, og Y-Wingen har med to bomber som kan slippes med å dra i en liten spake. Det stemmer ikke med min versjon, men ellers er de like. Når det gjelder størrelsen får den akkurat plass oppå TVen. http://www.amazon.co.uk/LEGO-Star-7658-Ywi...6925&sr=1-1

 

 

I tillegg har jeg veldig lyst på en slik en: http://www.amazon.co.uk/LEGO-Star-Wars-621...6925&sr=1-1

Jepp, en Lego Star Destroyer, komplett med Darth Vader. :thumbup: Har sett den til ca 1300 spenn her i Norge, men det er den definitivt verdt. ;)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...