Gå til innhold

Har du noen filmeffekter?


CurSe

Anbefalte innlegg

I den siste tiden har jeg blitt hodestups forelsket i diverse filmeffekter man kan kjøpe på filmting.no og andre steder. Da LOTR-bølgen herjet på sitt verste kjøpte jeg en Uruk Hai-byste og det er i grunn den eneste tingen jeg har fram til nå. Begynner å gå litt lei av den så skal nok selge den rimelig snart.

Bilde:

 

21791.jpg

 

Har dere noen kule ting og vise fram?

 

For øyeblikket så krangler jeg med meg selv om jeg vil blåse bort 300-350$ på denne nydelige saken:

terminatorskull.jpg

Må være noe av det kuleste jeg har sett på lenge, men det burde den også være til den prisen. Har jo en god del timer med overtid forrige måned, kanskje man... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg alt tenker på å kjøpe meg et eksemplar av T2 Endoskull så tror jeg nok at jeg går for 1:1, skal det være så skal det være ;)

 

Kjedelige er at jeg ikke finner den i Norge, kun i utlandet og med frakten+toll kommer det fort på 3500kr :(

 

Edit: Er jeg riv ruske gal som i det hele tatt tenker på å blåse bort så mye penger på et...hode?

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Fox Studios original Dana Scully ID Badge from TV show

Brass Aztec Fertility Idol Golden Figurine Movie Prop

Bateman BUSINESS CARD SET American Psycho VHS DVD

X-FILES - FOX MULDER - FBI ID CARD - David Duchovny

Dirty Harry - Harry Calahan SFPD Police Warrant Card

Disney Pirates of the Caribbean Davy Jones Key Replica

PIRATES OF THE CARIBBEAN PROP REPLICA GOLD COIN DEPP !

OFFICIAL LORD OF THE RINGS ELVEN BROOCH

The Big Lebowski Movie Prop Time Mirror & Free Extras!

V FOR VENDETTA DAGGER PROP REPLICA

Lord of the Rings THE ONE RING w/Chain & Light-Up Base

The Maltese Falcon

 

 

Det er de tingene jeg skal kjøpe meg for sommerjobbpengene i første omgang. Kanskje noen som veit om nettbutikker jeg kan kjøpe det, i stedet for å by på e-bay?

Lenke til kommentar

Antar at det lønner seg minimalt å kjøpe fra utlandet ettersom frakten på gjenstanden kommer på 100$ og tollen skal ha sine 25% av samlet verdi, men jeg ser ingen annen utvei. Har kun snublet over filmting.no og utvalget er litt skralt der for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Siden jeg alt tenker på å kjøpe meg et eksemplar av T2 Endoskull så tror jeg nok at jeg går for 1:1, skal det være så skal det være ;)

 

Kjedelige er at jeg ikke finner den i Norge, kun i utlandet og med frakten+toll kommer det fort på 3500kr :(

 

Edit: Er jeg riv ruske gal som i det hele tatt tenker på å blåse bort så mye penger på et...hode?

6631088[/snapback]

Nei du er ikke gal, tenk på de som bruker 5k på en bukse. Det er mye verre det.

Lenke til kommentar
Siden jeg alt tenker på å kjøpe meg et eksemplar av T2 Endoskull så tror jeg nok at jeg går for 1:1, skal det være så skal det være ;)

 

Kjedelige er at jeg ikke finner den i Norge, kun i utlandet og med frakten+toll kommer det fort på 3500kr :(

 

Edit: Er jeg riv ruske gal som i det hele tatt tenker på å blåse bort så mye penger på et...hode?

6631088[/snapback]

 

Pfft, ikke tenk på det. Irriterer meg over folk som hele tiden skal komme med kommentarer som "OMG 5000kr for et HODE? Når får du bruk for det? kan du ikke skjære det ut i papp isteden?!?"

 

Folk prioriterer forskjellig, bruk pengene akkurat som du vil. Hadde jeg vært Terminator fan hadde jeg ikke sett bort ifra det selv, det er jo et veldig tøft hode. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...