Gå til innhold

Forskjellen mellom razer mouse ?


Anbefalte innlegg

Razer Copperhead Precision Gaming Mouse USB, Anarchy Red, 2000 Dpi

Razer Copperhead Precision Gaming Mouse USB, Chaos Green, 2000 Dpi

Razer Copperhead Precision Gaming Mouse USB, Tempest Blue, 2000 Dpi

 

Er det noen forskjell mellom disse 3 annet enn "fargen" ?

 

 

Så har vi også en fjerde:

Razer Copperhead SK-Gaming Edition Mouse USB, 2000 Dpi

 

Hva er forkjellen mellom denne SK-gaming edition i forhold til de 3 andre ?

Denne er 200 kroner dyrere enn de 3 andre versjonene

 

link:

http://www.netshoposlo.no/aspx/produkter.a...3&g2=100&g3=222

 

edit:

Eventuelt. Er det noen som har SK-Gaming versjonen. Hva inneholder denne pakken ?

Endret av spetter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

SK-gaming versjonen er dyrere rett og slett fordi den er en SK-versjon. Spesifikasjonene er ikke noe anderledes enn de andre. Kanskje du får med en veske å ha musen i men hvem trenger vel det. Den skal ikke ligge i en veske, men på høyre eller venstre side av tastaturet ditt, godt plassert i hånden din.

 

EDIT: Har sett akkurat det samme på et headsett fra Sennheiser. SK-versjonen var 200,- dyrere men den "orginale"-versjonen hadde akkurat de samme spesifikasjonene.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

utenom at formen er bittelitt forskellig så har dpi litt å si hvis du er hardcore gamer...

jo mer dpi du bruker jo fortere reagerer musen på de bevegelsene du gjør..

jeg har selv razer copperhead, men jeg klarer ikke bruke mer enn 800 av de 2000 dpi'ene fordi den reagere FOR fort...

 

men det er smak og behag

Lenke til kommentar

OI OI OI SLOW DOWN.

 

Razer Copperhead og Razer Diamondback er 2 forskjellige verdner av en og samme verden.

 

Razer Copperhead er en 100% lasermus noe som betyr at du kan bruke den på alt av overflater "beregnet for det" Og denne musen har 32bit minne som gjør at man kan installere flere konfigurasjoner på musen og oppgradere den dersom det er noen feil.

formen til copperhead er forestern litt annerledes fra diamondback selvom bildene ikke viser det. Så er faktisk copperhead en liten tanke høyere og jeg synes den sitter best i hånden en noen annen mus "flere folk og venner som har sagt det og etter å prøvd den"

 

Razer Diamondback er en optisk mus og er veldig lik copperhead men er lavere mindre dpi og "støtter" ikke 1000HZ oppdaterings frekvens som copperhead

 

Har mye å si på de forskjellige funksjonene til de forskjellige musene både negativt og positivt men jeg har dem begge og anbefaler copperhead i lengden. Men ting må gjøres for at folk skal like copperhead og det kan jeg lære deg.

 

Bare skriv en melding til profilen min4

 

-Kai Andre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
utenom at formen er bittelitt forskellig så har dpi litt å si hvis du er hardcore gamer...

jo mer dpi du bruker jo fortere reagerer musen på de bevegelsene du gjør..

jeg har selv razer copperhead, men jeg klarer ikke bruke mer enn 800 av de 2000 dpi'ene fordi den reagere FOR fort...

 

men det er smak og behag

6687593[/snapback]

Tror ikke det er helt riktig. DPI er hvor mange "bilder" musen tar per sekund (?) Jo flere bilder jo mer nyaktig blir bevegelsene. Så det som er lurt er å ta DPIen helt på fullt men heller justere ned sensen på musa. Personlig har jeg en razer copperhead og kjører 2000DPI. Men jeg har justert ned sensen på musa slik at den reagerer "normalt".

 

RETT MEG HVIS GALT!

Lenke til kommentar

Mr Razer: er jo bare å justere ned sensitiviteten på musa da. Da kan du faktisk få den til å gå tilbake i steinalderen, treg som bare det. :) Men det er en vanesak som med alt anna.

 

Copperhead er annerledes i begynnelsen pga formen. Den er lav. Men dette er også en vanesak. Men kan godt anbefale denne musen. Har brukt den i ca 6 mnd nå.

Lenke til kommentar
Mr Razer: er jo bare å justere ned sensitiviteten på musa da. Da kan du faktisk få den til å gå tilbake i steinalderen, treg som bare det. :) Men det er en vanesak som med alt anna.

 

Copperhead er annerledes i begynnelsen pga formen. Den er lav. Men dette er også en vanesak. Men kan godt anbefale denne musen. Har brukt den i ca 6 mnd nå.

6712582[/snapback]

veit jo det jeg også da, men har ikke bruk for 2000 fpi, hvis man bruker 800 av de.. Også er det det med vanesak da, jeg syns diamonback er bedre å holde i, du syns sikkert det motsatte..

Faktisk flere av kameratene mine har copperhead, og syns diamonback er bedre.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...