Gå til innhold

Valve mappen er STOR, hva kan slettes.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg ryddet så var Steam Mappen på 20Gb, eneste jeg har gjort er og Delete local Content på spill jeg ikke bruker og slettet media(trailer) filer...

Alle "custom sounds" og slikt om man er så uheldig og gå inn på en cs server man ikke har vært på, eller mapp's man aldri kommer til og spille igjen...

Temp filer..?

Eksempel : day of defeat colmar trailer.gcf , dette var tittelen på filmtraileren til mappet, filmen er slettet men denne filen ligger fortsatt og er på 120Mb ca...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Før jeg ryddet så var Steam Mappen på 20Gb, eneste jeg har gjort er og Delete local Content på spill jeg ikke bruker og slettet media(trailer) filer...

Alle "custom sounds" og slikt om man er så uheldig og gå inn på en cs server man ikke har vært på, eller mapp's man aldri kommer til og spille igjen...

Temp filer..?

Eksempel : day of defeat colmar trailer.gcf , dette var tittelen på filmtraileren til mappet, filmen er slettet men denne filen ligger fortsatt og er på 120Mb ca...

6622220[/snapback]

day of defeat colmar trailer.gcf er blitt liggende igjen pga jeg slettet traileren fra mappen og ikke gjennom steam... så de var det bare og slette...

Ellers gikk jeg inn i tankegangen "slett grovt og reinstaller heller alt om det ikke skulle funke etterpå, og nå er steam mappen på 10Gb, OG det fungerer enda....

(bump med "viktig" tilleggs info er vel lov her?)

Endret av Scorpioen84
Skrevet (endret)

'Min Steam mappe er bare 1.15 GB nå.. Men nå spiller jeg så å si ALDRI CS lengre heller..

Men når jeg spillte, og hadde clan osv, så var CS mappa mi oppi 33GB..!

Skjønner faenke hvor det kommer fra? :\

/edit

Jeg ville sletta HELE steam mappa, (No mercy) å reinstallert steam..

Endret av Shaper^
Skrevet (endret)

Kanksje jeg bare skal avinstallere CSS og instalere det frecht...

Bruker unasett ikke CS lengre... Xpriment for natten.. :D

EDIT : fosvant 2,5Gb med CSS bare...

Men så har jeg jo spillt mere DOD en CSS...

(nå er Valvemappen 8,6Gb...)

Endret av Scorpioen84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...