Gå til innhold

Filmmusikk - trenger forslag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi så godt er igang med Freeplay music -> Når jeg prøver lagre den musikk filen jeg ønsker, vil ikke filen lagres som mp3 fil. Bare en vanlig fil. Alle melodiene jeg har prøvd er kun en vanlig "fil", ikke no mp3 fil. Hva kommer det av? Er det sånn hos noen andre?

Lenke til kommentar
Nei, for meg fungerer det fint. Kva meiner du med vanleg fil forresten, kva er filendinga? Har du prøvd å endre filettendinga til den nedlasta fila til .mp3?

6682403[/snapback]

Filen har ingen ending, står kun application/octet-stream. Har også prøvd å endret dette til en mp3, noe som ikke fungerer.

 

Dette problemet er relativt surt! Spessielt i disse tider, når jeg endelig har fått skyti inn filmen min og trenger sårt musikk. (lav budsjett film, så har ikke noe egen komponist).

 

Har sendt èn mail til gründeren av freeplaymusic, men har ikke fått noe svar enda :( får håpe det kommer og problemet løser seg i nærmeste fremtid!

 

Så kanskje noen her er villig til å hjelpe? :innocent:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva som var problemet med Freeplay. Alle musikkfiler der finnes der i to typer, MP3 og AAC, og når man klikker på en MP3-lenke, får man lastet ned en MP3-fil med filendelsen mp3.

6688540[/snapback]

Mulig det er sånn for deg, men hos meg er det ikke mp3 filer. Er dumt det. Syntes det er rart at det er bare jeg som har det problemet :hmm:

Lenke til kommentar

Jammen sa jeg smør! Nå har jeg løst dette problemet. Endelig. Av en meklig grunn så oppstod dette problemet ved at jeg brukte Mozilla Firefox som internett browser. Prøvde å bruke internett explorer og vips; alle filene vil åpne seg i mp3 format - og dermed gjør seg nedlastbare. Deilig. Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...