Gå til innhold

funnet en bug i Windows live mesenger


Anbefalte innlegg

hei :)

 

 

igår mens jeg satt å tastet på msn kom jeg over ett snodigt problem.

 

 

jeg har en del smilyer liggene inne på msn, da jeg skulle bruke en av disse, ville jeg bruke en to ganger. samtidig som *se hva du hører på* var aktivert, den første inntastinga gikk greit, men så på den andre tryna msn :mad: .

 

har instalert plus, kanskje dette kan være sydern for at msn er så faens utstabilt.

 

viss det er noen som har vært borte isamme problem før å fant en løsning på dette. får all del, hjelp meg så jeg kan bli kvitt dette problemet :)

 

 

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg opplever bare problemer med MSN 8.0 (Live Messenger). Mitt tips er å beholde 7.5 inntil videre.. jeg får f.eks. ikke lagt til folk skikkelig lenger.. står at dem er på lista mi, men selv om de er online står dem som offline, og i chat vidnuet står det at dem ikke er på lista mi :p osv osv.. jævli irriterende..

Lenke til kommentar

Bytt ut hele MSN Messenger driten sier jeg bare. Bare trøbbel fra ende til anna, hele veien. De som bruker MSN/Windows Live Messenger har store problemer. Ser at mange har problemer når de bruker WLM også. Andre folk. Har selv ikke brukt MSN Messenger siden 6.2 tror jeg. Den var sikkert helt grei, men gadd ikke MSN Messenger mer. Måtte bytte.

Lenke til kommentar
Bytt ut hele MSN Messenger driten sier jeg bare. Bare trøbbel fra ende til anna, hele veien. De som bruker MSN/Windows Live Messenger har store problemer. Ser at mange har problemer når de bruker WLM også. Andre folk. Har selv ikke brukt MSN Messenger siden 6.2 tror jeg. Den var sikkert helt grei, men gadd ikke MSN Messenger mer. Måtte bytte.

6625142[/snapback]

Mye trøbbel kanskje fordi det er mye mye mye flere som bruker MSN messenger enn hva det måtte være?

Lenke til kommentar
jeg opplever bare problemer med MSN 8.0 (Live Messenger). Mitt tips er å beholde 7.5 inntil videre.. jeg får f.eks. ikke lagt til folk skikkelig lenger.. står at dem er på lista mi, men selv om de er online står dem som offline, og i chat vidnuet står det at dem ikke er på lista mi :p osv osv.. jævli irriterende..

6623966[/snapback]

Samme her, men dette cher ikke i den endelige versjonen :) Bruker den naa...

 

 

Bytt ut hele MSN Messenger driten sier jeg bare. Bare trøbbel fra ende til anna, hele veien. De som bruker MSN/Windows Live Messenger har store problemer. Ser at mange har problemer når de bruker WLM også. Andre folk. Har selv ikke brukt MSN Messenger siden 6.2 tror jeg. Den var sikkert helt grei, men gadd ikke MSN Messenger mer. Måtte bytte.

6625142[/snapback]

Jeg bytter naar som helst! Prover aa rekurtere folk til Google Talk men folk gidder ikke! Hva med at hele Diskusjon.no gaar sammen om dette?

 

PS: Sorry skrivefeiil. Er i Spania...

Lenke til kommentar

la meg komme med ett lite innspill som kanskje noen er enige i.

 

 

det virker som om mirosoft glemmer ellr ikke gidder å gå igjennom programvarene sine for feil. programmerne sitter seg ned, skriver en kode, gir faen i feil, å sender så ett produkt fullt av feil ut på markedet.

 

dette skaper igjen bare irritasjon å fustrasjon hos forbrukerne.

 

her er msn messenger 8.0 en stor synder. men også windows xp lider litt.

 

 

sånn er det i dagens samfunn

 

 

noen som sier seg enige? :hmm:

Endret av hiddendepths
Lenke til kommentar

kan si meg ganske enig der hiddendepths.. Man må jo huske på at Windows er bygd på MS DOS, noe som er ganske så tåpelig.. De bør endre selve programvare kjernen og ikke bare bygge system oppå system.. ihvertfall ikke når systemet har så mye feil som dems :)

 

Fant ut at MSN Live 8.0 fucka opp pga for mange kontakter.. jeg brukte Live Messenger 8.0 Plus patchen for å finne ut hvilket kontakter som ikke var aktive over 10 dager for å så slette dem.. etter 25 slettede kontakter fungerte msn greit =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...