Gå til innhold

Er assassin hva skal eg velge som secondary class


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg spillt Assassin enda, men somregel når jeg lager en ny toon, så velger jeg Monk som secondary. Delvis fordi det er praktisk å kunne holde seg i live når man går alene - og delvis fordi det er endel crappy healers der ute.

 

Bytter heller secondary når behovet melder seg.

 

Har dessuten litt inntrykk av at Assassins dør veldig lett. Syns de ligger strødd som fluer når man gjør missions. Så om jeg kommer til å lage en assassin, så er det nok som en 100% PVP toon. For der er de ikke så aller verst.. ;)

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg spillt Assassin enda, men somregel når jeg lager en ny toon, så velger jeg Monk som secondary. Delvis fordi det er praktisk å kunne holde seg i live når man går alene - og delvis fordi det er endel crappy healers der ute.

 

Bytter heller secondary når behovet melder seg.

 

Har dessuten litt inntrykk av at Assassins dør veldig lett. Syns de ligger strødd som fluer når man gjør missions. Så om jeg kommer til å lage en assassin, så er det nok som en 100% PVP toon. For der er de ikke så aller verst.. ;)

6622494[/snapback]

 

Den er nokk tenks som ein PvP toon ja. Er monk fortsatt eit bra valg? Bør vell ha ein sec profesion med mye damage vist man skal bruke den til PvP ?

Lenke til kommentar
Er det profession changer i factions også?

6651720[/snapback]

 

Du kan bytte secondary senere. Etter et par missions på fastlandet så kommer du til et sted som heter Senji's Corner. Der er det en profession changer. Nema problema!

6624046[/snapback]

 

Det det er profession changer i Factions.

 

Om du mener i Prophecies så er det quests du kan gjøre i ørkenen etter at du har ascendet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

et tips som jeg har til folk som lager en assassin: Kjøp en shadowstep skill som feks. Return. Assassins er skrøpelige folk, greit å komme seg ut av klynga på en rask og presis (ikke viper's defense) måte :) Det var den største tabben min som assassin iallefall

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Jeg er assassin/elemetalist og det fungerer ganske greit, bortsett fra at det er for det meste elementalist skillsene jeg bruker.

6694391[/snapback]

 

minner litt om necro/mesmeren min for en tid tilbake :D til mitt forsvar så var det ikke mange gode mesmere tilgjengelig så ofte akkurat da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg er assassin/elemetalist og det fungerer ganske greit, bortsett fra at det er for det meste elementalist skillsene jeg bruker.

6694391[/snapback]

Kanskje du skal lage deg en elementalist istedet.. ^^

6696061[/snapback]

Jeg burde vel det^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...