Gå til innhold

Battlefield 2 - Bør jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

Har en kompis som maser om at jeg bør kjøpe meg Battlefield 2, fordi det er jo så "[sett inn random entusiastisk kommentar her]"! :)

 

Men, vil gjerne høre fra dere også.. hva dere synes!?

 

Nå koster jo Battlefield 2 + exp. pack kun 299,- på Elkjøp, så sant tilbudet ikke er ferdig da..

 

Men, hva synes dere? Overbevis meg! :p Bør jeg kjøpe, eller bør jeg holde meg unna!?

 

 

- Bone :)

 

 

EDIT: Gjerne med litt "utfyllende" kommentarer, istedet for bare "løp og kjøp!" ;)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du spilt Battlefield 1942 da? Om du har spilt dette eller andre lignende spill (Joint Operations, Star Wars: Battlefront, osv), så har du en god idè om hvordan BF2 er, og vhis du liker de overnevnte spillene, liker du nok BF2 også. Problemet med BF2 er at det er veldig buggete, og blir lett kjedelig etter hvert, med mindre du melder deg inn i klan-miljøet.

 

Hvorfort ikke bare laste ned demoen, så får du da en god pekepinn på hvordan spillet fungerer?

 

EDIT. Vi har forresten et forum for Battlefield-relaterte tråder her. ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Syns det er litt merkelig med alle disse trådene, der en spør vilt fremmede mennesker hva en skal kjøpe/ikke kjøpe? Vi veit ingenting om deg og kan jo ikke vite om du liker spillet engang. Hvorfor skal vi fortelle deg hva du skal gjøre? :hmm:

 

Mitt råd: prøv det først, og hvis du liker det, bestill det fra play.com (krever bankkort). Koster det totalt bare 14.99£, ca 175kr nå, ingen toll eller fraktkostnader. :)

Lenke til kommentar

Takker for svar! :)

 

Det er derfor jeg lurer litt, fordi jeg aldri har prøvd noen spesielle lignende spill; Ikke 1942, eller de andre du nevnte.. Har aldri spilt noen slike "nett-spill" før.. så jeg lurer jo litt på hva jeg går til..

 

Og, dere trenger ikke å vite så mye om meg for å fortelle meg hvordan Battlefield 2 er, så vidt jeg kan skjønne.. ..jeg var bare nyskjerrig på selve spillet! :)

 

Men, siden jeg bommet litt på denne posten, så kan kanskje en moderator flytte den? :ermm: ..på en annen side, så blir jeg vel overøst med patriotiske kommentarer, hvis den blir flyttet til et forum dedikert til Battlefield!? :p

 

Uansett.. Takker for svar! :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjøp det du. Det er et morsomt spill, spesielt for begynnere. Det er vi som har spilt det en god stund som lider under EA's dårlige veivalg, mens "noobsa" egentlig kun får det lettere fordi de fjerner skills kun de bedre spillerne taklet.

 

Regn med noen bugs, men det er ikke uspillbart.

 

BF2 er på vei til å dø ut, store klaner har allerede forlatt spillet. Ikke regn med proffgaming på høyt nivå i lange tider fremover. Tror du må satse på public fun. :)

Lenke til kommentar

er det ikke sånn at de som er litt lei av vanlig battlefield går over til forskjellige Mods?

 

jeg til eksempel spiller utelukkende BF2 Mods da jeg ikke likte vanilla så godt...

 

Og hva er det de store klanene går over til da om jeg tør spørre, det finnes jo ikke pr i dag noe bedre alternativ til BF2 så vidt jeg vet....

 

Synes derfor det hørtes litt rart ut at "BF2 er på vei til å dø ut, store klaner har allerede forlatt spillet. Ikke regn med proffgaming på høyt nivå i lange tider fremover."

 

BF2 er ikke gammelt i det hele tatt, selv har jeg spilt aktivt klanspill i eldre spill en BF2.

 

Vel.. jeg spiller ikke vanilla BF2 da, det synes jeg er helt forferdelig...

 

her er det kun Battlefield 2 : Reality MOD

Lenke til kommentar

Greia er jo at 1.3 patchen som vi virkelig kunne tenkt oss en hotfix til fordi alle servere krasjer flere ganger i timen, har vi enda ikke fått noen patch til. Er vel over 2 måneder siden nå. I BETA 2 av 1.4 patchen, som henger over oss nå, har de nå fjernet enda mer hurtighet i spillet og igjen gjort det lettere for næbsa. Flere spillere legger opp, og jeg vet ikke hvor mange av klanene som kommer igang igjen til høsten. Det er iallefall ganske så stille blant de store klanene.

 

Mange gamer COD2, mens jeg sitter med gamle rts. 2142 er spådd publicsuppe med utviklere som er helt på trynet, de tror bl.a. at klaner bruker unlocks (de sa det høyt og tydelig på en offentlig fremvisning) og QW er utsatt til neste år. De dårligere klanene hopper gjerne på 2142, mens de noe bedre klanene peiser på med QW utover neste år. Dette er iallefall tendensen så langt.

 

Beklager OT, det er dog litt relevant for saken.

 

EDIT: Leif

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Tja... Spillet er ekstremt morsomt osv, men det er snart dødt og på mange servere opplever du at "alt er så feigt".. men du får prøve demo som de sier

6631784[/snapback]

naah. Leste en plass at bf2 nettopp satte rekord i hvor mange som var innlogget samtidig. Tror ikke det kommer til å dø med det første :)
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...