Gå til innhold

Trenger hjelp me å Legge inn video på PSP


fytech

Anbefalte innlegg

Jeg har programmene jeg trenger og har gjort video fila til mp4 format, men det har seg slik at når jeg har lagt inn fila og går på video mappa mi på PSPen, så står det unnsupported data eller Unncorupted data.

 

Noen som har hatt det samme problemet og kan hjelpe oss.

 

:hmm:

 

Takker for svar;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har programmene jeg trenger og har gjort video fila til mp4 format, men det har seg slik at når jeg har lagt inn fila og går på video mappa mi på PSPen, så står det unnsupported data eller Unncorupted data.

 

Noen som har hatt det samme problemet og kan hjelpe oss.

 

:hmm:

 

Takker for svar;)

6620454[/snapback]

 

Jepp, hadde samme problemet, rota med filnavn og greier. Husker ikke hvordan jeg fikk det til, men løsningen står sikkert på 300 googlesider.

 

Jeg gikk over til å bruke 3GP, mye lettere.

Lenke til kommentar

Jeg bruker dette programmet for overføring og konvertering

PSP Movie Creator

 

Funker kjempefint :D

 

Her er litt engelsk forklaring på hva programmet gjør:

 

PSP Movie Creator is also a PSP video management software designed for dummies. It connects to PSP and transfers video for you, automatically sets default PSP video filename, PSP video title and captures video thumbnail. Unlike other software, PSP Movie Creator can capture PSP video thumbnail in the middle of preview/recording by simply clicking the capture button. Built-in PSP video explorer window lists video filenames and PSP video titles together side by side. Pie chart of PSP memory stick usage, free spaces are displayed for the best of your convenience
Endret av Akky
Lenke til kommentar

Selv bruker jeg PSPVideo9 og liker det godt.

Husk å ikke rename filenene du får.

De skal hete noe slikt som MVN690016.

(Bare et eksempel, husker ikke helt nøyaktig)

 

Uansett, så er de siste sifrene i hviklen rekkefølge filene ligger på din PSP. Altså 016 blir fil nummer 16 på listen, osv...

 

Selv gjorde jeg første gangen feilen at eg renamet filene til Friends Episode 1, og PSP kunne ikke gjenkjenne filen.

 

Hvis du følger denne anvisningen fra PSP-tråden til punkt og prikke, så skal det fungere.

Husk å ikke rename filene dine.

OG SÅ DET MESTE SPURTE SPØRSMÅLET I DENNE TRÅDEN(KANSKJE)

Hvordan legge filmer inn på PSP-en?

 

Først, går du inn på psp mappa(hovedmappen), der lager du en ny mappe som du kaller for MP_ROOT, og i den mappa, lager du en mappe til som du kaller for: 100MNV01.. Da vil det se slik ut: "MP_ROOT\100MNV01"

Så legger du alle filmene du har konvertert inn i denne mappen. Om du trenger en konverter så finnes det masse bra alternativer ute og går, det jeg foretrekker er Rapiz Video Encoder som er brukervennlig har en masse muligheter og best av alt er gratis, du finner norsk utgave i linken(takket være Tor-Martin  )

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=372727&st=0

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...