Gå til innhold

Problem med overklokking av D 930


Anbefalte innlegg

Hei!

Har spurt om dette før, men for lenge sidan.

Per i dag har eg dette systemet:

 

Intel Pentium D 930

Asus i975X premium

2 GB DDR2/800 Mhz.

Powercolor X1800XT 512 MB GDDR3

WD raptor disk

WD S-ATA II/300 250 GB 16 MB

Thermaltake pure power 680W

Raidmax scorpio 668

CPU kjøler: Zalman CNPS7700-CU

 

For nokre mnd sidan klokka eg CPUen min til 3,9 ghz på 1,43 V. Men temperaturen har begynt å blir høg i denne sommar varmen( ca. 85 grader load). Ja, veit at det er veldig mykje, men så leste eg ein gong den goop-gudien og fant ut at eg på legge kjøle pasta skikkeleg på. og det har eg gjort nå og har sett forandringar! kanskje 10 grader forskjell?

Ja, Men før dette prøvde eg å klokke til 4 ghz på 1,48V. Klarte ikkje å komme inni windows. Trudde at det var Tempen som hadde skylda, men nå har tempen forberda seg, men likavel klara eg ikkje 4 ghz...

 

Så, ka e problemet her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
brikkesettet som ikke greier så høy htt kanskje? minnet går for høyt? mye det kan være

6625758[/snapback]

 

For det første finst det ingenting som heiter htt når det gjelder Intel, trur eg... for det andre, så klokka eg ikkje minne i det heile tatt....

 

Fleire svar?

 

Takk for hjelpen hittil!

 

problemet er at eg får reboot under opplastning av windows....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

en prosessor er ikke stabil på alle frekvenser. 4 Ghz er ganske mye, spesiellt på de temperaturene du snakker om. jeg ville prøvd å få den til å holde sebg på under 60 grader full load i denne sommmervarmen, evt. skaffet bedre kjøling, ogoverklokket mer, og mer kjøling på HKet. Minnet kan jo også begrense litt. Har du billige minnebrikker?

Lenke til kommentar

christopher909: Hei! Nå har eg ytta ut kjøle pasta og har komt ned i temperatur(70 grader). Klarte 4 ghz, men måtte øke opp volten til 1,5V og der var den ikkje prime stabil i 1 sek ein gong, og tempen var ganske høg. På grunn av økonomien heime, så får eg ikkje nye kjølere nå. Men pappa har lova meg nytt vannkjøling ein gong. :D Minnet begrenser ikkje, sidan eg kjører det på stock hastighet og under det. Men har jo klokka det og ein del. klarar f.eks 4-4-4-11 på 914 mhz :D så det er ikkje akkurat dårlege brikke. corsair

Lenke til kommentar

Skaff deg bedre kjøling! i975x fra asus? Er det P5W DH du har? Om det er det skal du ha masse å gå på! Jeg kjører min d930 på 4.7GHz 24/7 på dette hovedkortet. Problemet her er at det er en del problemer du må fikse for å komme høyt i fsb, men disse skal du ikke treffe på før rundt 280MHz.

Lenke til kommentar
Skaff deg bedre kjøling! i975x fra asus? Er det P5W DH du har? Om det er det skal du ha masse å gå på! Jeg kjører min d930 på 4.7GHz 24/7 på dette hovedkortet. Problemet her er at det er en del problemer du må fikse for å komme høyt i fsb, men disse skal du ikke treffe på før rundt 280MHz.

6698866[/snapback]

 

Som sagt har vi i heimen hos oss dårleg økonomi. HK mitt er ikkje P5W DH, men https://prisguiden.no/product.php?productId=39807. Ja, eg har masse å gå på, men det er høgt sannsynlig at det er tempen på CPUen min som stoppar meg. Får berre vente til bursdagen min i desember :( ellers KAN det hende at eg får vannkjøling før det. har alt etter kor masse jobbb pappa har å gjere...

 

PS. fekk faktisk CPUen opp til 4,1 ghz på 1,52 V. Var stabil nok til superPI. hehe. Reint tortur...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...