Gå til innhold

Windows brannmur virker ikke


Anbefalte innlegg

Hei, Når jeg prøver å komme inn på brannmuren i windows fra "Sikkerhetssenter" i kontrollpanel kommer bare denne feilmeldingen: Kan ikke vise innstillinger for windows-brannmuren på grunn av uidentifisert problem.

 

Så jeg får med andre ord ikke slått den på.

 

Noen som kan hjelpe meg med dette? Tror problemet dukket opp etter jeg innstalerte Norman antivirus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I rubrikken KJØR nede i start menyen så skriver du msconfig og trykker Enter eller OK.

Så trykker du systemgjennoppretting,gjennopprett til et tidligere tidspunkt,velg et tidspunkt som er tidligere enn da du la inn Norton,ikke farlig i det hele tatt.

Men jeg har Norton og Windows brannmur og det virker fint,kanskje noen andre vet hvorfor det ikke virker hos deg?

Lenke til kommentar
I rubrikken KJØR nede i start menyen så skriver du msconfig og trykker Enter eller OK.

Så trykker du systemgjennoppretting,gjennopprett til et tidligere tidspunkt,velg et tidspunkt som er tidligere enn da du la inn Norton,ikke farlig i det hele tatt.

Men jeg har Norton og Windows brannmur og det virker fint,kanskje noen andre vet hvorfor det ikke virker hos deg?

6620271[/snapback]

 

Hva skjer da? Vil alle instillinger jeg har endret på bli tilbakestilt?

Lenke til kommentar

Hei. I teorien skal den tilbakestille instillinger og gjøre maskina slik den var på det angitte tidspunktet, men jeg har sett flere ganger at dette ikke er riktig. Den har iallefall ikke gjort det jeg har bedt den om, derfor bruker jeg Image istede.

 

PS: Installer et duganes Antivirus og en Duganes Brannmur, så slipper du brannmuren i XP.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...