Gå til innhold

Identifisere et Mario spill.


Anbefalte innlegg

En venn av meg hadde et mario spill på pcen for lenge siden som jeg ikke husker hva het.

Det var ikke som andre mario spill, man begynte med å gå ned i ett av 3 rør (eller var det inn en dør?) og så befant man seg plutselig i byen.

Man kunne gå frem og tilbake og ned/inn i gatene.

Kunne ikke engelsk da så jeg huker ikke hva man skulle, tror man kunne snakke med folk på gata eller noe slik.

 

Noen som husker?

 

Jeg husker dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sannsynligvis så er det Mario RPG du snakker om (mener det var det det het).

6619927[/snapback]

Så noen bilder fra det og det er ikke det, Vinkelen er anderledes på det spillet jeg snakker om, der ser du fra siden som i super mario men bare mer zomet inn, når du gar fremmover kommer du til et lyskryss (tror ikke det var lys men men) hvor man kunne se nedover den andre gaten.

Da kunne man gå ned der også tror jeg, så var kameraet plutselig fra siden igjen.

Lenke til kommentar
Tror nok det er Mario is Missing ja. Du går rundt i en "by" frem og tilbake i gatene og skal knerte kopas i angro for å få tak i et eller annet for å komme deg ut derfra. Utrolig kjedelig spill :)

6623246[/snapback]

Utroligt kjedelig spill? Jeg digga det når jeg spillte det første gang :dribble:. Er jo eneste mario spill med litt logikk og mening. :love:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...