Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tundra 1557 MS2141


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et stort problem med min Tundra bærbar. Plutselig en dag låste maskina seg og jeg måtte restarte. Eneste problemet nå er at jeg ikke får bootet, ikke som mye som en prikk kommer. Alt ser tilsynelatende ut til å virke, viften går for fult og hd`n spinner seg opp. Men skjermen er fremdeles koksvart. Har hørt rykter om at det kan være bios som er problemet. Noen som har peiling?

 

Jan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd det, men fremdeles er det koksvart. Etter å slått av og på strømmen 100 ganger kom jeg halveis i windows boot`en, men så ble det plutselig svart igjen og siden har det ikke vært liv å få. Utrolig irriterende. Det hele startet da maskkinen gikki dvalemodus og når jeg skulle fortsette arbeidet hadde den fryst. Prøvde å restarte, men det gikk ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Om den av og til vil starte, så kan det være noe med varmgang.

I slike tilfeller kontakter du leverandør snarest mulig for å avklare garanti/service.

 

Bare ikke si du har startet pcen 100 ganger om og om igjen, uten å ringe dem.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...