Gå til innhold

Anbefalte innlegg

vil takke vendur som sponset meg med en vifte og 20 prosent avslag og fri frakt på flere vifter !

vendurtn1.gif

 

 

hei!

 

for en liten stund siden bestilte jeg ett premodded raidmax kabinett etter en uke ble jeg lei av dette derfor så tenkte jeg "hvorfor ikke lage ett eget kabinett?"

jeg gikk inn her å sanket ideer :whistle:

 

så begynte jeg å spørre meg om hva slags verktøy min bestefar hadde (han samler på alt!)

å han hadde alt jeg trengte tilogmed en plexi plate!

 

jeg skal bruke 10mm kryssfiner så jeg slipper lister

 

 

dette er min første worklogg(og casemod) så forslag motas med stor takk!

 

edit: redigerte noen skriveleifer

Endret av the_bitch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BTW, najs farge ;)

6621859[/snapback]

takk :blush:

jo de hadde bare en igjen men tror jeg må ha litt til for de hadde bare en igjen

husker ikke helt når de fikk inn...

men det er jo ikke så hasrværk får jeg skal opp til mine besteforeldre å male bikuber til uka så da tjener jeg litt penger :dribble:

 

EDIT: da kanskje jeg skal ga til inkjøp av litt hardware også? har jo bare 512 mb ram.. :no:

Endret av the_bitch
Lenke til kommentar

Hi :hmm:

 

For å kutte plexi har jeg brukt en gjerdesag. Men det beste er å teipe opppå plexi"en slik at du kan lage en fin strek. Så tar du frem en elektrisk nikkesag/stikksag.

Pass på at anlegget er riktig iforhold til bladet ellers får du et sjevt kutt. bruk et skarpt blad, gjerne et for tre som fjerner matriale raskt. Ikke bruk metallblad, da fylles sagsporet med smeltet plexi og det blir ikke pent fordi det har for små tenner og klarer ikke å holde sporet rent...still fremkast på bladet på 0.

 

Håper dette hjelper :thumbup:

 

http://home.no/pcbouldingmania/ :whistle:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...