Gå til innhold

hunter feign death. trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
funker oxo å spise/drikke. noen som har macro til : fd, freeze trap, food, drink? veit det er litt ot

6618617[/snapback]

 

/cast Feign Death

/cast Freezing Trap(Rank ?)

/UseContainerItem ?,?

/UseContainerItem ?,?

 

Er trøtt nå, men tror dette skal funke. Hvis maten er i første plass i backpacken blir det 1,1. Hvis den er i 2. slot, blir det 1,2 osv.. om jeg husker riktig...

Lenke til kommentar
Etter neste patch er det vel shared cooldown på traps og feign death såvidt jeg skjønte?

6621351[/snapback]

 

Hva?? Da blir det temmelig håpløst for Huntere i PvP.. Sliter nok med å komme på avstand sånn som det er nå, hvis feign death og traps har samme cooldown blir det nesten håpløpst å komme seg unna, f.eks hvis en rogue kommer overaskende på deg...

Lenke til kommentar
Etter neste patch er det vel shared cooldown på traps og feign death såvidt jeg skjønte?

6621351[/snapback]

 

Hva?? Da blir det temmelig håpløst for Huntere i PvP.. Sliter nok med å komme på avstand sånn som det er nå, hvis feign death og traps har samme cooldown blir det nesten håpløpst å komme seg unna, f.eks hvis en rogue kommer overaskende på deg...

6621677[/snapback]

 

 

Så har du scattershot?

 

Slik som hunter vs rogue er nå så er det jo ikke vits i å spille rogue lenger.

 

 

Fakta:

 

Hvis jeg som rogue bruker 3 eller flere 5-minutters cooldown-abilities (som koster masse penger i tillegg) har jeg en SJANGSE til å drepe en hunter.

 

Og forresten, Feign Death i melee PvP er latterlig, jeg mener... Hvis jeg angriper deg, så er det første du gjør å si "AAAAAAAAAARGH!" og legge deg ned, og da tror jeg at du er død? Og så bruker du 0.0 sekunder på å legge ut en felle? Har du de laget ferdig i lomma da? Uten materialer?

 

Meh, var ikke meningen å "rante", er bare så lei av at roguen min er verdiløs. :(

Lenke til kommentar
Etter neste patch er det vel shared cooldown på traps og feign death såvidt jeg skjønte?

6621351[/snapback]

 

Hva?? Da blir det temmelig håpløst for Huntere i PvP.. Sliter nok med å komme på avstand sånn som det er nå, hvis feign death og traps har samme cooldown blir det nesten håpløpst å komme seg unna, f.eks hvis en rogue kommer overaskende på deg...

6621677[/snapback]

 

 

Slutt å grin! dette blir superbra! huntere er jo laga for å ta rogues... flare,traps,mark etc. etc. ja.. og "track hidden"

Lenke til kommentar
Etter neste patch er det vel shared cooldown på traps og feign death såvidt jeg skjønte?

6621351[/snapback]

 

Hva?? Da blir det temmelig håpløst for Huntere i PvP.. Sliter nok med å komme på avstand sånn som det er nå, hvis feign death og traps har samme cooldown blir det nesten håpløpst å komme seg unna, f.eks hvis en rogue kommer overaskende på deg...

6621677[/snapback]

 

 

Så har du scattershot?

 

Slik som hunter vs rogue er nå så er det jo ikke vits i å spille rogue lenger.

 

 

Fakta:

 

Hvis jeg som rogue bruker 3 eller flere 5-minutters cooldown-abilities (som koster masse penger i tillegg) har jeg en SJANGSE til å drepe en hunter.

 

Og forresten, Feign Death i melee PvP er latterlig, jeg mener... Hvis jeg angriper deg, så er det første du gjør å si "AAAAAAAAAARGH!" og legge deg ned, og da tror jeg at du er død? Og så bruker du 0.0 sekunder på å legge ut en felle? Har du de laget ferdig i lomma da? Uten materialer?

 

Meh, var ikke meningen å "rante", er bare så lei av at roguen min er verdiløs. :(

6623374[/snapback]

 

 

typisk rogues.. sutrer å skriker or alt..

 

rogue har ikke problemer mot hunters.. vist de får inn første slaget.. l2p..

 

1 crippling poision og hunteren kommer seg ALDRI i range. har 60 hunter og en 60 rogue.. så vet at rogues ikke har problem vs hunter vist de vet hva de gjør..

 

og en klasse som har element of supprice + kan stunne folk fra de har fult med liv til 0hp burde ikke klage..

 

og ja jeg har slutta å spille med roguen min..

 

nokk OT.

 

på hunter forumet til blizz finner du macro til FD. i tilleg til pet passive er det lurt å ikke ha en target, det hjelper LITT på resist.

Lenke til kommentar
Etter neste patch er det vel shared cooldown på traps og feign death såvidt jeg skjønte?

6621351[/snapback]

 

Hva?? Da blir det temmelig håpløst for Huntere i PvP.. Sliter nok med å komme på avstand sånn som det er nå, hvis feign death og traps har samme cooldown blir det nesten håpløpst å komme seg unna, f.eks hvis en rogue kommer overaskende på deg...

6621677[/snapback]

 

 

Slutt å grin! dette blir superbra! huntere er jo laga for å ta rogues... flare,traps,mark etc. etc. ja.. og "track hidden"

6625929[/snapback]

 

har du prøvd track hidden? ikke mye futt i den. hunters mark kan hunters fjerne i neste patch.. men ja, hunters er gode på å drepe rogues, så lenge ikke rogues får inn første slaget.

 

er en del som ikke skjønner at alle klasser ikke kan slå alle klasser..

Lenke til kommentar

Vel, alle klasser kan slå alle klasser

 

En som gjør jobben sin perfekt, slår den som gjør en liten feil uansett klasse

 

Da driter jeg oppi om det er snakk om f.eks en shadowpriest som ikke hadde skjold på seg når roguen backstabbet han, fordi det BURDE du ha hele tiden i PvP

 

(jeg regenererer mana fortnok til at jeg kan recaste shield hele tiden i PvP ihvertfall)

 

jeg har ikke opplevd noe klasse som ikke kan ta en annen enda ...

 

Eller jo, jeg vet om en :p Warrior kan IKKE ta en shadowpriest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...