Gå til innhold

Hvordan Åpne Porter i XP Brannvegg


Anbefalte innlegg

Hei, ønsker å åpne en Port Range fra 20000 til 21000 i Xp Brannvegg SP2.

 

Har nylig gått i fra Tiny Firewall til Xp Firewall SP2 og har dermed møtt på problemer med de portene som før var åpne.

 

Har brukt Xp sin tutorial angående å åpne enkelt porter og dette har funket med enkelt porter som jeg feks bruker til Torrent.

 

MEN, når det kommer til FTP så har jeg et problem, port 20000 er åpen, men FTP programmet som jeg bruker å koble meg til min server leter etter andre porter feks 20672, 20007 O.L.

Resultatet blir at jeg får koblet med opp på port 20000, men får List error i FlashFxp. Server programmet forteller meg at jeg er tilkoblet.

 

I følge MS så skal jeg åpne hver enkelt port, men dette er jo MEGET tidkrevende,

 

SÅ hva gjør jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal du vite at Windows XP sin brannmur ikke er noe særlig å skryte av. Jeg fiklet en del med ditt problem før engang og det endte med at jeg gav opp.

 

Tror bare brannmuren tillater åpning av en og en port (enn hvor idiotisk det høres ut).

6618330[/snapback]

 

 

hehe, ja det var det jeg gjorde forrige gang. Jeg hadde bare tenkt å gi SP2 en sjanse. var bare så lei av tiny firewall.

 

Ønsker derimot en annen firewall som er enkel å åpne porter i. Noen Anbefalinger? en gratis helst, som er lagt på gratisprogram forumet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...