Gå til innhold

Noen erfaringer med Toshiba Portégé M400?


ChrT

Anbefalte innlegg

Ser nå at Toshiba Portege M400 leveres med 12,1" og SXGA+ oppløsning (1400x1050). Noen som har erfaringer med denne PC'en og skjermoppløsningen?? Hvordan er PC'en bygget? Solid??

 

- Jeg er bekymret for grafikkkontrolleren ikke er god nok jeg. Noen som kjenner til Integrert Intel GMA 950 -kontroller med 128MB delt minne?? Hvordan er det å jobbe i Photoshop med en slik maskin??

 

ChrT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis maskinen har nok systemminne ellers vil det nok være helt greit å jobbe i Photoshop med en slik maskin, men jeg synes det var mye penger for en maskin med et slikt skjermkort.

6617779[/snapback]

Men om jeg øker Minnet til 1.25GB eller 1.5 GB alt etter om det er en eller to minnebrikker fra før av. Da bør kanskje skjermkortet duge til Photoshop? Vil det være i stand til å vise DVD-filmer evt. filmer i divX ??

 

ChrT

Lenke til kommentar

For å si det enkelt så har det skjermkortet to hovedproblemer:

 

1) Det suger i 3D, dvs nesten alle spill

 

2) Det har ikke eget minne, så det "stjeler" minne fra systemet

 

Det første punktet er ok dersom du ikke spiller (kortet funker fint til Photoshop, film, etc) og det andre punktet kan du til en viss grad motarbeide/oppheve ved å installere mer systemminne.

Lenke til kommentar
For å si det enkelt så har det skjermkortet to hovedproblemer:

 

1) Det suger i 3D, dvs nesten alle spill

 

2) Det har ikke eget minne, så det "stjeler" minne fra systemet

 

Det første punktet er ok dersom du ikke spiller (kortet funker fint til Photoshop, film, etc) og det andre punktet kan du til en viss grad motarbeide/oppheve ved å installere mer systemminne.

6624744[/snapback]

 

Dette er jo ikke akkurat en gaming maskin, eller en 3d rendrer maskin, alle slike maskiner vil suge til gaming.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...