Gå til innhold

Hvor mye minne støtter egentlig SE K750i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mulig at testforfatteren skrev at den kun støttet 2GB fordi det var det største da h*n skrev testen. Derfor skrev h*n at den kun støttet 2GB.

 

Men samtidig er det mulig at den kun støtter 2GB, fordi 4GB for stort minnekort for telefonen. Hvis du hadde fylt opp et 4GB minnekort og satt det i telefonen kan det godt være det blir for mye data for telefonen å holde styr på. Og i tillegg ville antagelig telefonen blitt ufattelig treg med et 4GB kort.

 

Men jeg er sannelig ikke sikker.

 

Noen som vet?

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

Spørsmålet er kommet opp før også uten at noen vet det skikkelig. Tror ikke så mange har kjøpt 4GB kortet og prøvd det selv.

 

Men noe som er sikkert at 2GB kort fungerer fint i telefonen. Har du prøvd å sende en mail til Sony Ericsson kundeservice og spurt om den støtter 4GB?

 

Satt også og tenkte på at 4GB koster skjorta, men tittet på prisguiden og 4GB koster snart bare en tusenlapp. WOW :dribble:

Veldig aktuelt og få en bekreftelse på om det fungerer

 

EDIT: På SonyEricsson sider står det:

Hva er den maksimale kapasiteten for Memory Stick Duo™ som støttes av telefonen?

Den maksimale kapasiteten for Memory Stick Duo™ som støttes av telefonen, er 2 GB.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Har selv K750I og lurer på dette .

Fant dette svaret hos sonyericsson.se

 

Vilken maximikapacitet för Memory Stick Duo™ stöds av telefonen?

Den maximala kapaciteten för Memory Stick Duo™ är 2 GB.

 

 

Vet ikke helt om svaret betyr at Memorystick Duo idag føreløpig foreligger i 2GB max , eller om det er telefon begrensinger de svarer på .

Høres nesten ut som de svarer at p.d.d eksisterer kun 2GB derfor er det max .

 

 

Minnekortet er jo kun en FAT partisjon og drivern i telefonen bør ikke ha noen øver begrensning på >2GB partisjon .

Eneste jeg kan tenke meg som kan evt. bli et problem er seek,skrive,lese hastighet og timinger i firmware driverene .

Man da kan man f.eks sammenlikne prestanda for et 4GB kort med sony's eget dedikerte 2GB for telefonen.

msxm2gs-se_i.jpg

MSXM2GS-SE

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvis det er noen som har kjøpt et slikt kort, kom gjerne med en liten test eller tilbakemelding på hvordan det fungerer  :)

 

Hadde vært veldig kjekt.

6689439[/snapback]

Jeg har et SanDisk 4GB kort som jeg ikke har tatt ut av esken fordi jeg har lest så mye frem og tilbake om hva som fungerer! Tenkte å selge det til "gi bort pris" mindre enn det jeg kjøpte det for...kanskje noen med digitalkamera eller PSP vil bruke det.

 

Men hadde jo vært gøy hvis det fungerer med W800i...får jo en bra MP3 telefon da :)

 

Er det kanksje noen i AMOBIL.NO, MOBIL.SE, MOBIL.NO som har testet dette og kunne gitt svar på dette...har blitt noen topic om dette i forumet nå.

Endret av Rossifan46
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...