Gå til innhold

Hjelp - skal ha ny mobil


jorg

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er på utkikk etter em mobil med følgende krav :

 

-mp3

-liten

-pent design

-god å taste på

-ikke over 2300kr

-rask meny

-støtte for minnekort

 

Og forresten har alle mobiler støtte for minnekort typen pro duo? eller mmc? jeg har begge skjønner dere.

Så mobilen må helst ha støtte for MMC, eller PRO DUO...

 

 

På forhånd takk...

 

 

 

imp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har søkt litt på nettet angående Nokia 6233, flere sier den har dårlig batteri tid..

Jeg vil helst ha ganske bra batteri...

Ellers må jeg si, 6233 virker svært fristende:)

 

K610i ser veldig fristende ut, særlig den i rødt og hvitt:) MEN, den mangler radio, noe som er litt kjipt:( :cry:

Endret av jorg
Lenke til kommentar
har søkt litt på nettet angående Nokia 6233, flere sier den har dårlig batteri tid..

Jeg vil helst ha ganske bra batteri...

Ellers må jeg si, 6233 virker svært fristende:)

 

K610i ser veldig fristende ut, særlig den i rødt og hvitt:) MEN, den mangler radio, noe som er litt kjipt:( :cry:

6617501[/snapback]

 

 

Dårlig med uten radio ja. Trodde det var ganske standar for mobiler i disse dager, men neida. Batteritiden til 6233 er vel ikke den beste nei. Men hvis du lader den om natta er det ikke noe problem.

 

Jeg har også hørt at lydkvaliteten i 6233 er noe laber.

 

Men 6233 er definitivt MIN neste telefon hvertfall. Det er fordi man får en telefon med 3G, EDGE, Minnekort, Radio, 2 MP kamera, VGA-film-opptak, Et tøft design for en egentlig VELDIG rimelig pris.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

hmm, jeg lader alltid mobilen om natten. Så tror egentlig ikke batteri tiden kommer til å bli noe stort problem. Lydkvaliteten, mener du da MP3 spilleren? eller mener du generelt høytalerfunksjonen på ringetoner osv på selve mobilen?

Mp3 kan man jo bruke headset på. Følger det med headset forresten?

Lenke til kommentar
hmm, jeg lader alltid mobilen om natten. Så tror egentlig ikke batteri tiden kommer til å bli noe stort problem. Lydkvaliteten, mener du da MP3 spilleren? eller mener du generelt høytalerfunksjonen på ringetoner osv på selve mobilen?

Mp3 kan man jo bruke headset på. Følger det med headset forresten?

6617571[/snapback]

 

 

Mener MP3-spilleren ja. Har hørt at lydkvaliteten i det medfølgende headsettet ikke er av den beste slagen.

 

Og ja, det følger med headset.

Lenke til kommentar
har søkt litt på nettet angående Nokia 6233, flere sier den har dårlig batteri tid.. Jeg vil helst ha ganske bra batteri...
Batteritiden er det siste jeg tenker på når jeg kjøper mobil. Batteriet holder uansett minst en dag, vanligvis 2-3 dager før det må lades, så da er det egentlig ikke noe problem. Vi kan ikke forvente at batteriet skal vare i en uke med alle disse strømslukende funksjonene mobiltelefonene i dag er utstyrt med. Kamera, kameralys, høyoppløslig stor fargeskjerm, MP3-spiller, osv... Og så lenge man har mulighet til å lade telefonen hver natt er man safe.
Lenke til kommentar

Hei, har i det siste blitt litt interessert i W810i. tele2 har nemlig tilbud på den...(følger med Koss Portapro headsett og..)

 

Men, jeg har tenkt på å unlocke den. Vet dere om jeg kan bruke den USB kabalen som følger med til å gjøre dette? Jeg regner med slik prat på dette forumet er lov siden jeg har sett flere andre gjøre det?

Hvis det ikke er lov, slett posten plz... :p

Lenke til kommentar
Hei, har i det siste blitt litt interessert i W810i. tele2 har nemlig tilbud på den...(følger med Koss Portapro headsett og..)

 

Men, jeg har tenkt på å unlocke den. Vet dere om jeg kan bruke den USB kabalen som følger med til å gjøre dette? Jeg regner med slik prat på dette forumet er lov siden jeg har sett flere andre gjøre det?

Hvis det ikke er lov, slett posten plz... :p

6621825[/snapback]

 

Tror nok du må kjøpe en ny kabel.

Det selges kabel og programvare på QXL til 239,-.

søk på W810i på QXL.no

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...